Gratis TC Electronic VST/AU - de M30

Dit is dus dezelfde galm die je als dsp effect op de TC electronic Desktop Konnekt 6 erbij geleverd krijgt.

Goede tip! Dank u! Heeft iemand al kunnen testen?
Testresultaat:
Tijdens het opstarten van Sonar of Renoise crasht de plugin tijdens de VST scan en is vervolgens niet beschikbaar.... :erm:
Vervolgens nogmaals gedownload en geïnstalleerd... zelfde resultaat :frons:

Goede actie van Pearl, uh TC. Ik heb hem net geprobeerd.
Vast wel bruikbaar, maar ik vind hem niet echt goed. Hij doet me een beetje denken aan m'n m300 en daar ben ik ook niet super tevreden over.

Wat mis je dan? Ik heb hem gisteren een quick spin gegeven en vinnum best lekker.

Nice! Is het bij jullie ook zo dat je uitsluitend een hall algoritme kunt gebruiken? Er lijkt een hall aan/uit knop op te zitten maar die doet het bij mij niet.

Edit: begrijp uit de demo dat dit zo hoort.

Laatst gewijzigd:
Leuke video, maar hij mag de strings wel wat harder zetten, de piano zachter, en minder reverb gebruiken.

Maar, gasten, deze reverb is best ok. Ik gebruik 'm vaak voor drumsounds. TC reverbs klinken altijd lekker brigtht. Goed bruikbaar voor dat kleine beetje hallreverb op je closed hihats bijv. :-)

Gratis is altijd cool toch ?

Wat mis je dan? Ik heb hem gisteren een quick spin gegeven en vinnum best lekker.

Het lijkt wel een sample ipv aan algoritme... (dat vond ik bij de m300 ook. )
Er zijn voor dit geld (79$ normaal) betere plugins voor handen. bijv de eos van audio damage. die kost maar 49$ en klinkt in mijn optiek 10x beter.

Wel leuk dat ze hem voor niets weg geven.

Nice! Is het bij jullie ook zo dat je uitsluitend een hall algoritme kunt gebruiken? Er lijkt een hall aan/uit knop op te zitten maar die doet het bij mij niet.

Edit: begrijp uit de demo dat dit zo hoort.

Dat knopje voor Hall komt omdat ie is afgeleid van de M40 (die bv met de Konnekt 6 meegeleverd wordt) en ook dezelfde algoritmen gebruikt voor de Hall-reverb.

De plugins lijken verder hetzelfde, met als uitzondering dat de M30 alleen de Hall-reverb aan boord heeft, terwijl er bij de M40 ook nog een Plate en Room aanwezig zijn.

Plaatje van de M40:

Attachments

• reverb_panel.png
    reverb_panel.png
    21 KB · Bekeken: 105
Ow wacht idd....hij is dus niet hetzelfde.....die van de Konnekt 6 heeft idd plate,room en hall

UPDATE 1.0.2

we are now ready with a service update that takes care of a couple of bugs that have been found in the first version (1.0.1).
There were problems running M30 with certain Mac systems, and the Decay Time parameter was not showing correct values.

Ik had ook het mailtje gekregen maar probeer de macversie te downloaden en krijg dan deze foutmelding: You are unable to view this page due to invalid request parameters.
Het heeft dus niets met een mac te maken maar met de webpagina, ik heb al twee mails gestuurd naar TC maar ze reageren niet...
Iemand een idee?

krijg dan deze foutmelding: You are unable to view this page due to invalid request parameters. Iemand een idee?

Ja, ik had hetzelfde probleem :)
Je moet de plug downloaden met dezelfde browser waarmee je het formulier hebt ingevuld. suc6!

Hoi,
Bedankt voor je reactie, helaas...ik heb het met dezelfde computer en zelfde browser geprobeerd maar ook met een andere, geen resultaat.

Dit is een erg fijne reverb hoor, simpel in gebruik en klinkt erg dik, toppertje.

Back