Daar is ie dan (bijna)

Het is een combinatie van beide, een van de de originele mastertapes was bijvoorbeeld onbruikbaar, daarvoor dus de cassette genomen. Wat me opviel was dat vooral Maxell spoelen allemaal nog prima waren, dan TDK, en alle andere merken veel minder.

Kon je die slechte niet laten bakken?

Ik heb niks moeilijks met Veronica ondervonden, integendeel, ze promoot m'n muziek waar ze maar kan.

Ik heb kollaps van de neubauten zelf gekocht toen ze in de effenaar speelden, ergens in 86 of zo :)
10 guldens slechts!

:okdan::okdan::okdan::okdan::okdan::okdan::okdan::okdan::okdan:

Hebben eens een concert gedaan in het Frits Philips muziek centrum in aanbouw.

Hebben eens een concert gedaan in het Frits Philips muziek centrum in aanbouw.[/QUOTE]..............Yep ik was daar ook bij.......vet:okdan:

Je kunt ze bakken op 50/60 of 85 graden ofzoiets voor eenmalig gebruik.
Gaat 't om Ampex-tapes??..........heb ook heel wat moeten weggooien kon met iedere spoel of draai-beurt klaar staan met alcohol en wattestaafjes...alles werd
zwart.
Zal eens vragen op 't bandrecorder-forum.

grt Gert-Jan

Ach ja, hoe werkt dat ook alweer?
In ieder geval heeft niemand het daarover gehad. Dus.

Het is een kwestie van de tapes onder een bepaalde temperatuur "bakken" voor een aantal uur.

De oxide op de tape laat soms los, als je hem bakt dan activeer je de drager (lijm) van de oxide zodat je hem nog 1 a 2 keer goed kan afspelen, om vervolgens op kan nemen in bijv Pro Tools etc..

Hebben eens een concert gedaan in het Frits Philips muziek centrum in aanbouw.
..............Yep ik was daar ook bij.......vet:okdan:

Je kunt ze bakken op 50/60 of 85 graden ofzoiets voor eenmalig gebruik.
Gaat 't om Ampex-tapes??..........heb ook heel wat moeten weggooien kon met iedere spoel of draai-beurt klaar staan met alcohol en wattestaafjes...alles werd
zwart.
Zal eens vragen op 't bandrecorder-forum.

grt Gert-Jan[/QUOTE]

Ik weet dat er in London een bedrijf zit die zich daar mee bezig houdt.

Mischien moet het onder druk maar dat weet ik niet precies..

Zit er in de buurt van EHV een producent van tapes?? Ja toch??

RMGi in Oosterhout vlakbij Breda dat is de oude PDM-fabriek die zijn weer tapes gaan maken die hebben ook de machines opgekocht Afga/Basf.
Die weten vast wel hoe 't moet........ik denk niet dat 't gaat met een simpel huis&tuin&keuken oventje.

RMGi in Oosterhout vlakbij Breda dat is de oude PDM-fabriek die zijn weer tapes gaan maken die hebben ook de machines opgekocht Afga/Basf.
Die weten vast wel hoe 't moet........ik denk niet dat 't gaat met een simpel huis&tuin&keuken oventje.

o ja die bedoel ik...Zit jij nog bij Agfa?

o ja die bedoel ik...Zit jij nog bij Agfa?

Fuji bedoel je.....yep lag er bijna uit maar de economie trekt weer aan en ze hebben 't druk dus ik mag weer blijven........helaas hebben ze niks met tape te maken.
Alleen Fuji Japan in 't verleden.

grt Gert-Jan

Fuji bedoel je.....yep lag er bijna uit maar de economie trekt weer aan en ze hebben 't druk dus ik mag weer blijven........helaas hebben ze niks met tape te maken.
Alleen Fuji Japan in 't verleden.

grt Gert-Jan

O ja sorry Fuji...fijn om te horen dat je er nog zit.. :-)

Is er nog veel markt voor tape?

Heel vet allemaal... 'Reassurance Ritual' is mijn favoriet! Niet normaal meer! :{

Das Ding = :kroon:

Die is idd heel vet. Heb ik op een verzamelaar van Stones T. Vraag is waar komt die clap vandaan? Is dat gewoon noise?

Na een jaar of langer komt ie er dan toch eindelijk:

http://www.minimal-wave.org/site/index.php

'Dutch electro pioneer' toe maar. :)

Denk dat ik voortaan zo aangesproken wil worden.

Het gaat hier om opnames van zo'n 25 jaar geleden.

25 jar oude elektro pineer ...
toch geen wand contact doos reperateur ;-]
respect ,..mak die plaat ..
jij deed toch iets ..tyden terug met beta evers [vrouwelijke elektro wave label eigenaar ?
goed begin ..nooitelaat!!

Back