Invasie der Reverb plugins

Eventide is afgezaagt :)

wat is dn wel goed genoeg
:D

wat is de volgende stap!
ben wel mee eens ...dat bv reverbs uit een goed doosje moet komen
heb veel budget jaren 80/90 /digitech/boss/dep enso rev,s gehad allemaal leuk tot ik van mn werk eens een tc m 5000 heb geleend wist niet datie toen 9000 gld was
was een erg vet apparaat

buiten mn budget

kdenk dat de dure delays wel aardig te simuleren zijn
tape echo/ digidelays enso heb je in cheapo / en dure varianten
1 ding - ze delayen allemaal
ga maars bv met een dmd 2000 in de feedback ketting aan de slag met een bbd delay ertussen

iemand kopen trouwens hehe

even min of meer offtopic: deze draad is eigenlijk een typisch voorbeeld van de stand van zaken op op plugin gebied. jezus man, bijna iedereen heeft bij wijze van spreken zijn persoonlijke plugin. Ze zijn ook allemaal (voor zover ik ze ken) goed tot zeer goed!

Moeilijk kiezen eigenlijk.. :walker:

even min of meer offtopic: deze draad is eigenlijk een typisch voorbeeld van de stand van zaken op op plugin gebied. jezus man, bijna iedereen heeft bij wijze van spreken zijn persoonlijke plugin. Ze zijn ook allemaal (voor zover ik ze ken) goed tot zeer goed!

Moeilijk kiezen eigenlijk.. :walker:

Yep...het viel mij ook op dat bijna elke draad over plug-ins in dezelfde tred voortschrijdt..."ik gebruik deze,dus die is beter"...

Het erge is dat je tegenwoordig met elke plug (of een combinatie) wel hetzelfde kunt bereiken,dus worden dit soort discussies steeds saaier..

Mooier zou het zijn als iedereen de nadelen van zijn eigen pluggies zou beschrijven...of nog spannender : vergelijken met hardware,want die discussie is nog nooit gevoerd :D

Afijn..mijn nutteloze input aan deze draad : nog steeds is er geen software reverb die kan tippen aan een goed stukje hardware...ze zijn allemaal een goede aanvulling,maar zelfs mijn antieke PCM 90 (digitaal aangesloten) geeft meer diepte en ruimte dan de duurste software varianten...en dat is uiteindelijk ook gewoon software...

Enige prettige aanvullingen zijn : Uad EMT 250,Audio Damage Eos en 2cAudio Aeather...

Maar toch blijf ik iets missen,iets wat m'n H8000fw of zelfs m'n Fireworx zonder veel moeite kan toevoegen aan m'n signaal...maar misschien ben ik wel te ouderwets of psychologisch te bevooroordeeld...:P

Back