[DEEP] Nieuwe track ~ Mening graag !

AOR

Ouwe rot
http://www.alexorion.com/music/AOR_Foliecirculair.mp3

Het begin en het einde heb ik ingekort, dus normaal gesproken duurt die iets langer. In welk hokje ik de track moet zetten weet ik niet, maar dat is ook niet aan mij.

Vertel me in ieder geval wat je er niet en wat je er misschien wel leuk aan vindt.

~ doel opslaan als ~ 50 seconden downloadtijd ~

Gegroet Alexander.

Klinkt niet verkeerd, alhoewel het niet echt helemaal mijn stijl is.

Ik vind dat er een wat duidelijkere bassline in mag, het nummer klinkt bovendien in het laag een beetje soppig/wollig (if you get my point), de mix als geheel zou misschien ook wat meer helder mogen klinken.

wow man echt lekker, hier hou ik van
ik zou 't gewoon progressive trance noemen :)
een duidelijkere bassline zou misschien wel passen, maar kvind 'm zo ook al ok
de structuur is een beetje vaag, dat wel
maar er zitten echt supervette stukken in, vind ik
ga zo door!! :okdan:

Moet even aan Orbital denken. Vaag en toch dansbaar. :)

Maar de mix. Ach jongens, moet het zo hard? Hij clipt de kamer uit joh. Echt zonde. Doe es rustig aan, dan is die bas ook veel makkelijker in de mix te plaatsen. Het is dat de winter al voorbij is maar dit is wel een warme wollen trui. ;)

Idd!
Mooie track hoor maar basskick en basslijn zijn bijna
van de zelfde frequentie en zitten elkaar zo in de weg.(...uuuh, denk ik...)
en mag idd wat zachter.
en iets meer hoog mag ook wel. Verder zeker niet slecht!!:okdan:

3 vragen:

- Jullie vinden de bassline te hard, ik neem aan dat jullie de kickdrum bedoelen?

- Volstaat het door hem gewoonweg iets minder hard te zetten?

- En hoe krijg ik het voor elkaar dat de kickdrum en de bassline niet in de weg zitten, betreft de frequentie?

Bvd :P

Origineel geplaatst door Googol
Idd!
en iets meer hoog mag ook wel. Verder zeker niet slecht!!:okdan:

Iets meer hoog? Is het nodig? Of vind je het nodig? Ik vraag dit op die manier omdat ik jullie comments altijd zeer serieus neem. Misschien nog een hoge riot die je continu hoort, maar die niet te veel ruimte in neemt?

Of lul ik nu vaag?

Origineel geplaatst door Bahamut
wow man echt lekker, hier hou ik van
ik zou 't gewoon progressive trance noemen :)
een duidelijkere bassline zou misschien wel passen, maar kvind 'm zo ook al ok
de structuur is een beetje vaag, dat wel
maar er zitten echt supervette stukken in, vind ik
ga zo door!! :okdan:

Bedankt man ! :)

Ik weet niet of het illegaal is op deze site om 4 posts achterelkaar te plaatsen, maar ik was benieuwd of misschien wat meer mensen ff me track wilden luisteren. Ik ben er zeer benieuwd na en ben druk bezig naar kritiek in alle vorm.

Origineel geplaatst door da goose
ik vind 'm mooi, weinig op aan te merken eerlijk gezegd.
knap gedaan, mooi diep, vol en warm en met emotie :okdan:

ik schiet helemaal vol ;{ bedankt

Helaas doet dit nummer mij weinig. Ik vindt de meldien/sferen niet mooi en eigelijk wordt het een beetje saai na een tijdje.

Origineel geplaatst door sander
Helaas doet dit nummer mij weinig. Ik vindt de meldien/sferen niet mooi en eigelijk wordt het een beetje saai na een tijdje.

Jammer :P Niet vanwege het feit dat je de track niet goed vindt, hoor: maar ik zie het je vaker doen en het is niet 'ik vindt' maar 'ik vind'. :P

Ik vond jouw plaatje wel lekker, btw. Comment volgt.

RelecZed hoor!

RelecZed hoor!

Klinkt goed hoor, oke die bas dan ! De atmosfeer vind ik lekker , chillend en meegaand, klinkt ook lekker vol , leuk arsenaal aan instrumentarium opengetrokken!! oja die beat op het einde vindt ik echt Dik man!! suc6

bij deze meteen nog een comment op de track.
Ik vind het ECHT een mooie track, heb net 3 keer achter elkaar geluisterd en ik vind 'm gewoon goed.
De kick mag net iets minder en het basje mag inderdaad wat meer naar voren komen en misschien mag ie in het geheel wat "breder" maar verder petje af hoor.
Dit zou zo op vinyl kunnen en ik zou het op zeker kopen!

Ok, ok, nog maar effe geluisterd dan. Op het begin vindt ik het niet zo goed, maar als je dan op een gegeven moment een aantal minuten aan het luisteren bent, dan begint het toch wel een leuker nummer te worden. Je moet er dus zeg maar een beetje inkomen. Maar er zitten toch ook wel af en toe wat mindere stukkies in.

Origineel geplaatst door AOR
Jammer :P Niet vanwege het feit dat je de track niet goed vindt, hoor: maar ik zie het je vaker doen en het is niet 'ik vindt' maar 'ik vind'. :P

Ik vond jouw plaatje wel lekker, btw. Comment volgt.

Back