Live technosets (België)

Gagarin12

Ouwe rot
Ben op zoek naar artiesten/synthforummers uit de buurt van Brussel die niet enkel techno ed maken, maar ook 'live' optreden, niet gewoon een djsetje. Met techno ed bedoel ik eigenlijk alles wat daarmee wel eens geassocieerd wordt zoals detroit, acid, minimal, wat underground house, ...
Er is nog geen datum gepland, maar zou plaats vinden rond maart - april. Niets concreets, tot nu toe vooral ook uit interesse.
Bovendien vraag ik me af hoeveel deze zo ongeveer vragen. Wil je dit liever niet op het forum uitbrullen, mag je me gewoon een pb sturen hierover. Geen enkel probleem.

Alvast erg bedankt

Gagarin

[edit]PS: Op verzoek van Dender mogen Nederlandse artiesten ook. Er moet wel bereidheid zijn om te reizen tot België. Maar hier moet je niet te veel naar kijken, de plannen zijn nog in een beginstadium en daarover is nog niet veel beslist.

Tenslotte: wat nemen jullie mee? (linkje naar youtube, een myspace, een ander fotootjes of naar dit topic: https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=3356&highlight=live+setup is ok.)[/edit]

Laatst gewijzigd:
Moet het perse uit België komen? Ik doe ook live...er staat hier ergens op het forum een thread over...even zoeken op Anti Trust.....en NL->België ach zover is t nou ook weer niet. ;)

Hoi

Ik heb zeker interesse hierin, en pas me makkelijk aan aan jullie bugetten.

Minimal/techhouse/...

Je kan meer over me vinden op onderstaande MySpace (wel dringend aan update toe), of sites als bijvoorbeeld Resident Advisor...

Stuur me gerust een mailtje

Dank je. Voor alle duidelijkheid, jullie moeten nu nog niet veel verwachten. Het staat zoals ik heb gezegd nog in zijn beginschoenen. Maar probeer via deze thread een database aan te leggen van alle geinteresseerden. Het feestje komt er zeker, maar of we ook effectief een live-artiest uitnodigen staat nog niet vast. Ik hoop zeker van wel, zie ik oa hier weinig op affiches staan. Bovendien ook weinig techno (en andere net alternatievere zaken, bijna enkel top40 enzo) in de buurt. Als we uiteindelijk interesse hebben, hoor je het zeker en hou ik deze thread levend te houdend.
Probeer echt duidelijk te maken dat het nog niet voor meteen is en bovendien nog niet zeker. Maar er zal zeker iets van ons uitgaan in buurt van Brussel (net eronder) rond maart -april.

Bedankt.

Gagarin

Kben zelf van omgeving antwerpen en ik maak voornamelijk (tribal-)techno (denk marco bailey schijfjes 2003) en af en toe minimal. De nieuwe nummers op men myspace zijn wat meer minimal georienteerd maar heb op men computer nog een shitload aan techno spul liggen. Ben momenteel druk bezig met een live-act ineen te steken want mag binnekort men eerste gig geven :) Als het allemaal af is wil ik die gerust is doorsturen.

Link: http://www.myspace.com/jordandeux

Grts,
Jordan

Gear: MPC2500, Roland DEP3, DEQ 230, Kaoss Pad3 en als alles goed verloopt heb ik volgende week ook nog een nordlead 2x rack :D

Kben zelf van omgeving antwerpen en ik maak voornamelijk (tribal-)techno (denk marco bailey schijfjes 2003) en af en toe minimal. De nieuwe nummers op men myspace zijn wat meer minimal georienteerd maar heb op men computer nog een shitload aan techno spul liggen. Ben momenteel druk bezig met een live-act ineen te steken want mag binnekort men eerste gig geven :) Als het allemaal af is wil ik die gerust is doorsturen.

Link: http://www.myspace.com/jordandeux

Grts,
Jordan

Gear: MPC2500, Roland DEP3, DEQ 230, Kaoss Pad3 en als alles goed verloopt heb ik volgende week ook nog een nordlead 2x rack :D

Ken je werk via synthforum hier en staat me wel aan. Zeker doen dus, dat doorsturen. "At it again" spreekt me oa wel heel sterk aan. De rest is best ook zeker ok.

Uit NL's Limburg, dus is nog wel te doen :D

HIER wat ouder live-werk te beluisteren (part 1, 2 en 3).

Inmiddels ook wel een beetje minimal-achtig erbij.

Gear is afhankelijk van de set-duur, maar minimaal 2x RS en wat andere kleine bakkies :)

Onkostenvergoeding is allemaal niet zo veel en komen we wel uit. Mocht je meer info willen, hoor ik 't wel :)

Succes iig alvast!

Uit NL's Limburg, dus is nog wel te doen :D

HIER wat ouder live-werk te beluisteren (part 1, 2 en 3).

Inmiddels ook wel een beetje minimal-achtig erbij.

Gear is afhankelijk van de set-duur, maar minimaal 2x RS en wat andere kleine bakkies :)

Onkostenvergoeding is allemaal niet zo veel en komen we wel uit. Mocht je meer info willen, hoor ik 't wel :)

Succes iig alvast!

Ook jij past volledig binnen het plaatje. Je komt op het lijstje. Ik zal wel wat info vragen wanneer we effectief ook een datum ed hebben en de plannen volledig worden gemaakt. Geldt trouwens voor iedereen die reageerde.

Bedankt!!

[edit]je setup lijkt dan wat op die van speedy j vroeger, toch? [/edit]

+@jordan: zat terug even aan je muziek te denken en moest meteen aan kowalski denken. Nu zit ik terug op je myspace te kijken en als eerste bij invloeden staat hij erbij. Wil gewoon zeggen: hier een complimentje.

Laatst gewijzigd:
[edit]je setup lijkt dan wat op die van speedy j vroeger, toch? [/edit]

Uhh..ff denken.. had hij o.a. niet (2 keer?) een SU700?
Maar denk dat 't wel redelijk overeen komt ja; alleen hij heeft dan weer wel echte 303's etc...maar ach, hiermee gaat 't ook :D

Je hebt gelijk. SU, RS ... niet veel verschil he. Beiden van korg. Mopje. Maar ja ...

Back