--Lekker ouderwets-- Twin Peaks

Bob123

Sandgarden Rec. Studios
Voilà, vandaag ff snel in elkaar gebeukt.

Moet niet altijd 140 bpm zijn hé.
En neen, die drums heb ik niet van Paul de Kalkbrander gepikt.

Attachments

• Twin Peaks_next generation-Main Out.mp3
    3,4 MB · Bekeken: 80
Hey Bob, goe gedaan man :) lekker nummer.
Drums zijn idd wel héél Paul Kalkbrenner maar daar is helemaal niets mis mee natuurlijk.

Groete!

klinkt goed bob :D, lekker sferisch! die piano is erg twin peaks idd,
persoonlijk denk ik dat die 4/4 beat niet echt past bij het mysterieuze bizarre van twin peaks, maar nogmaals ... erg fijn om naar te luisteren. Als je WEL een twin peaks achtig element erin wil zou ik eerder denken aan een akkoord progressie die steeds herhaalt, zoals moby in GO gebruikt heeft... maar misschien vindt ik persoonlijk dat HET twinpeaks tunetje ....

PS: bob.... was dat ook niet de slechterik in twin peaks ;)

Echt man serieus, Sabrina, wat vergaapte ik me aan haar tieten als klein kind 8~

Leuk, die positieve reacties :biertje:

Dit is echter nog maar de "peace" :engel: versie.

De "war" }:| :duivels: versie is op 145 BPM en tamelijk aggressief maar ook slechts 2 minuten lang ofzo en nooit helemaal af geraakt...misschien toch maar eens afwerken dan...

Mooi! Mooi padgeluid vooral :)

Alleen vind ik 't een beetje zonde van die drumcomputer erbij.. 'k Zou er en lekker lang ambient-achtig nummer van gemaakt hebben (misschien dan op den duur op de achtergrond een breakbeatje..)

OK,

De ruige versie wordt niks.
Ik ga deze versie wat verlengen, geen drums in de intro, op een klikje en klakje na dan, wat meer variatie inbrengen.
Een beetje ambient maken dus, alhoewel dat mij niet helemaal ligt. THX voor de tip Zoidsity :halleluja

Weer knopjes draaien nu !

Graag gezegd, succes en ben benieuwd!! :)

Back