Maplin 5600S

Storm

A-ha!
Alleen al door dit verhaal zou ik het niet doen, het is ook nog eens allemaal in caps lock, ik bedoel, wie neemt iemand serieus die alleen maar in caps typet :P

THIS IS VERY VERY RARE ,IT WAS MADE IN 1980 ITS BEEN IN MY LOFT FROM MY BAND DAYS,ITS POWERING UP BUT NO SOUND COMING OUT!!!! SO IM SELLING AS SPARES OR REPAIR WITH NO RESERVE ,I SAW ONE OF THESE GO FOR 3500 A FEW MONTHS BACK.ITS IN VERY GOOD CONDITION ITS PICK UP ONLY OR YOUR OWN COURIER...IT MUST BE SOMETHING VERY MINOR AS IT NEVER LET ME DOWN WITH SUPERB FEATURES,,,GOOD LUCK HAPPY BIDDING NO RESERVE!!!!!

te gek ding volgens mij
niet duur ook deze als je beetje handig bent mischien wel de moeite

Al goed dat het ver weg is, anders had ik weeral geld uitgegeven. :)

Moet je eerst nog de veiling zien te winnen.
En de laatste ETI's/Maplins zijn behoorlijk duur de deur uitgegaan.

Blijkbaar moet die wel nagezien worden,want er komt geen klank uit.

Alleen al door dit verhaal zou ik het niet doen, het is ook nog eens allemaal in caps lock, ik bedoel, wie neemt iemand serieus die alleen maar in caps typet :P

Jammer hoor dat je als verkoper op het gebruik van hoofdletters wordt beoordeeld....

Waar is dat feedback systeem van Ebay dan nog goed voor?!?!?! :stupid

Wat de boer niet kent .... ;):P

nou, er kan weinig misgaan.
alleen ophalen of laten ophalen.

is wel een geinige synth.

:koffie:

ITS POWERING UP BUT NO SOUND COMING OUT!

kwee nie
no sounds is comming out
uhhhhhhhhhhhhhhhhh:?
is iemand van t forum ook mee bezig te repareren van zappa
leuk concept datzekers

Jammer hoor dat je als verkoper op het gebruik van hoofdletters wordt beoordeeld....

Vond die caps lock redenering ook een beetje kort door de bocht.

idd asterzo beredeneerd wordt ...kank r wel mee kappen ,...
capSLOCK ONMODE :engel:

nee hoor,
maar als ik meer dan 1000,- uitgeef, dan wil ik wel zien wat ik koop, ook van binnen.
stel je voor dat zo´n synth door bijv een voedingsmankement volkomen uitgefikt is.
of gestript voor de onderdelen.
in beide gevallen voldoet ie wel aan de beschrijving, maar heb je er niet direct iets aan.

ikzelf hanteer via ebay een max van 200,- voor iets om te laten versturen, dan is het risico nog acceptabel.

:koffie:

Back