De grote eigengemaakte coverdraad VOOR ALLE LEDEN!!

Thnx!! Ik neem dat maar als een compliment..*D

Ik zou dat ook als een compliment aannemen 8) ik ken vele coverbands die af en toe eens zo'n een bekend Toto nummertje brengen, maar ik ken er weinig die de typische Toto-stem weten na te bootsen!

De zanger is overigens Cees Bergman, die vroeger (in de jaren zeventig en tachtig) zong in de glam-rock band Catapult, met hits als "Let Your Hair Hang Down" en "Teenie Bopper Band"... Sommige oudere jongeren kunnen zich Catapult vast nog herinneren.

Helaas ken ik Catapult niet.. Zijn die ooit in België doorgebroken?

Ik zou dat ook als een compliment aannemen 8) ik ken vele coverbands die af en toe eens zo'n een bekend Toto nummertje brengen, maar ik ken er weinig die de typische Toto-stem weten na te bootsen!

Helaas ken ik Catapult niet.. Zijn die ooit in België doorgebroken?
Zeker!! Tot in Japan...

Waarschijnlijk het plan dat IK hier niet mag coveren!
Terwijl ik maar 1 covertje plaats met de GW-8
Jij mag plaatsen wat je wilt. Er staat nl. VOOR ALLE LEDEN in de draadtitel.

Maar bewaar technische verhandelingen over je spullen, al of (nog) niet gekocht, voor een andere draad en laten we het hier gewoon over de muziek hebben...

Eén van mijn absolute favorieten en HET classic rock nummer onder de classic rock nummers..8)
Won't Get Fooled Again (The Who)

echt heel goed gedaan, jullie zijn een goeie coverband. Complimenten voor de drummer, echt MEGASTRAK! Ook alle effecten zijn goed toegepast en voegt wel wat toe aan de cover.

enige kritiekpunt die ik heb (ben ik nogal gevoelig voor) is de timing van de zanger. Ik hou er niet zo van als mensen voor de beat uitzingen, dat maakt alles nogal gejaagd kwa feeling. Maar goed, dat is meer een persoonlijk iets.

Misschien heb je gelijk.. Maar ik weet dat de muziek je verschrikkelijk opnaait tijdens zo'n opname, dus je hebt een bijna onbedwingbare neiging om te gaan jagen...

nou ik gooi er ook maar eentje op dan :D

het nummer van de national geographic promo
helaas is de orginele artiest en titel onbekend
maar dit is hem

en mijn cover bijgevoegd

Attachments

• Pangea.mp3
    9,3 MB · Bekeken: 86
Back