Nicolas 2000
It's a household name
Die covers van mij uit de andere draadjes zijn niet bedoeld als volledig afgewerkt nummer of dergelijke hoor.
Die opnames zijn in 1 take gemaakt, alles live ingespeeld zonder dat er een (midi) sequencer die meeliep ofzo. Ik ben bovendien één van die mensen die maar 2 handen heeft. Ik zou er dolgraag nog wat meer variatie, lagen en dergelijke instoppen, maar ik heb geen ledematen beschikbaar om dat er ook nog bij te gooien (ik bezit geen pedalen
).
bv bij die Mike Oldfield had ik continu 2 handen op de piano. Meer dan een piano kon ik dus niet bieden. Je hoort er ook de beperkingen van mijn pianospel in. Dat was de bedoeling van het draadje waarin hij oorspronkelijk gepost werd: toon wat je kan en niet kan op het klavier door bekende melodieën na te spelen.
Bij Vangelis had ik af en toe een hand vrij, dus dan was er ruimte om er een synthje bij te gooien, een drumspoor in te mixen en dergelijke.
Bij Robert Miles had ik 1 hand op de modular en 1 op de piano, behalve in het begin waar dat tweede handje gebruikt werd om de drumdoos erin te mixen.
Die opnames zijn in 1 take gemaakt, alles live ingespeeld zonder dat er een (midi) sequencer die meeliep ofzo. Ik ben bovendien één van die mensen die maar 2 handen heeft. Ik zou er dolgraag nog wat meer variatie, lagen en dergelijke instoppen, maar ik heb geen ledematen beschikbaar om dat er ook nog bij te gooien (ik bezit geen pedalen
). bv bij die Mike Oldfield had ik continu 2 handen op de piano. Meer dan een piano kon ik dus niet bieden. Je hoort er ook de beperkingen van mijn pianospel in. Dat was de bedoeling van het draadje waarin hij oorspronkelijk gepost werd: toon wat je kan en niet kan op het klavier door bekende melodieën na te spelen.
Bij Vangelis had ik af en toe een hand vrij, dus dan was er ruimte om er een synthje bij te gooien, een drumspoor in te mixen en dergelijke.
Bij Robert Miles had ik 1 hand op de modular en 1 op de piano, behalve in het begin waar dat tweede handje gebruikt werd om de drumdoos erin te mixen.
Laatst gewijzigd: