FIREFACE en PROJECTMIX samenwerking

musicheaven

Ouwe rot
VRAAG: ik gebruik zowel van de fireface als de projectmix analoge en digitale ingangen

==> maar ik wil uiteraard in mijn DAW ed de fireface als HOOFDgeluidskaart gebruiken, en de projectmix enkel voor de ingangen..

==> is dit mogelijk/ gaat dit geen compatibiliteitsproblemen of andere kopzorgen geven?

Als je ze allebei in je prefs kunt zien en apart kunt selecteren dan kan dat,.. zo niet dan niet!
Als er conflicten zijn zie je ze volgens mij zowiezo niet allebei,.. maar 1,.. of helemaal niks!

In Osx kan je een aggregated device aanmaken, en die kan je dan in je daw selecteren.

Ok, stond er niet bij. Onder Windows kan het niet volgens mij, wat je wilt is in ieder geval van twee audio devices 1 samengestelde device maken. Daw's supporten volgens mij allemaal slechts 1 device.

wat zou je moeten doen met de adatpoorten? gewoon de adats van de projectmix gebruiken? is goed voor me, maar hoe pak ik dat nu aan

ik denk dat ik er me bij ga moeten neerleggen dat ik enkel de fireface als geluidskaart neem, maar ik zou de projectmix als controller willen. dit lukt me echter niet zonder hem ook als geluidskaart in te stellen

wat doe ik verkeerd?

Back