arnomusicman
Radiation!
+ 1
2 maten en 2 gewichten op dit forum
Phochos is hier een soort van erelid, dus ik zou maar op mijn woorden letten.
Wat zijn sommige leden vandaag toch agressief!?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
+ 1
2 maten en 2 gewichten op dit forum

je bevestigt gewoon mijn opmerking.Phochos is hier een soort van erelid, dus ik zou maar op mijn woorden letten
is dit niet DE topic van 2009?

Dacht dat er in Belgie leuke mensen woonde?

mannetje. Dan kan ik reageren: je hebt het
mannetje niet gezien.

Ge kunt nu allemaal wel mij wat afkraken omdat ik hier inderdaad even persoonlijk de mensen wat uitkak, akkoord, da's niet erg netjes van mij. Dat geef ik toe.
De manier waarop is fout, maar toch heb ik gelijk. Elke andere zak wordt regelrecht de zoekfunctie ingekakt, en erelid van mijn kloten die niet eens weet wat latency is of een DAW wordt opgehemeld omdat een andere lul hem te kakken zet.
Ik zal er in't vervolg no offence bijzetten. Dan vindt iedereen het ok. Of eenmannetje. Dan kan ik reageren: je hebt het
mannetje niet gezien.
Doe es normaal. Iedereen ergert zich al eens, terecht of onterecht. We zijn toch allemaal mensen. Soms ga je al eens 'te ver'...
![]()

De Korg Legacy MS20 controller is verkocht, ik ga proberen jullie oplossingen uit te werken, laat horen of het inderdaad dan beter gaat.
Phochos

phooch idd, wat levert die verkoop je nou helemaal op. misschien even fris in je hoofd maar dat is ook zo weer vergeten. ik heb ook weleens dingen weggedaan als het ff wat minder ging, maar toch volgde dan weer spijt.

Dat moet gewoon niet kunnen!!!Ik heb gewoon teveel staan in de studio, dus daarom gaat er ook het een en ander weg. En het ontslag was even iets te voorbarig. Maar mijn chef heeft me gewoon even uitgelokt om te kijken of ik nog steeds heftig zou reageren. Heb hem ook even doorgegeven dat hij dit nooit meer moet doen, want dit soort dingen vind ik niet zo leuk.
Phochos
Waar gaat dat tegenwoordig naartoe met het taalgebruik.
Misschien kan er gestopt worden met het gebruik in de taal van allerlei lichaamsdelen en menselijke uitwerpselen? Over 'te ver' gaan gesproken.![]()