(n)ooit gezien een groene sh-101

Ik heb een groene gehad maar daar heb ik geen foto's van (ik geloof dat er toen nog geen camera's waren ;-)
Anyway, ze zijn er wel, ik heb hem bij Nico van Servaes in Den Haag gekocht (En...welke kleur willen wij hebben en waar gaan we het voor gebruiken????)

Dus toch....of niet? 8>

Ik geloof er net zo in als in sinterklaas. Die 101 is verkleurd.. 101 is aan de binnen kant echt ongelofelijk lelijk.. Al die spaghetti kabels. Is echt een bak als je hem open haalt doe voorzichtig.. Niet dat ik erna problemen had. ;)

Oorspronkelijk geplaatst door VL7
Ik heb een groene gehad maar daar heb ik geen foto's van (ik geloof dat er toen nog geen camera's waren ;-)
Anyway, ze zijn er wel, ik heb hem bij Nico van Servaes in Den Haag gekocht (En...welke kleur willen wij hebben en waar gaan we het voor gebruiken????)

ZE BESTAAN ECHT< ik heb er eentje gehad, dan hoef je niet langer te twijfelen, Marcuuu.

Anyway, een stukkie plastic is het zeker niet, zeker als je de GI Joe-versie van R-ond neemt met Mempis Belle stickers en Sergeantstrepen.

ZE BESTAAN ECHT< ik heb er eentje gehad, dan hoef je niet langer te twijfelen, Marcuuu.

Anyway, een stukkie plastic is het zeker niet, zeker als je de GI Joe-versie van R-ond neemt met Mempis Belle stickers en Sergeantstrepen.

wel graag in de "heavy weight / quarter pound verie nukes eronder
8)

hmm
jammer dta deze bakkies best oplopen qa price ......
een mc202 blijft meestal onder de 500 soms veel minder nog
met een mc202hebje meer en sync spitter is ook handig
=)

Rond's GI-101

Rond's GI-101

"GI-101: Real Japanese Heroes" :D

Wel een stuk gezellig zo in het leger... "Handen omhoog of ik speel een solo!" :erm:

Attachments

• GI-101.jpg
    GI-101.jpg
    219,3 KB · Bekeken: 139
Het blijkt dat die groene niet is geschikt voor buitenfeestjes....je raakt hem zo kwijt tussen het gras.

Deze is nog net vindbaar

Attachments

• Electronic_Concept_Orchestra_-_Moog_Groove_sm.jpg
    Electronic_Concept_Orchestra_-_Moog_Groove_sm.jpg
    53,6 KB · Bekeken: 136
ik heb dus kennelijk ook een 'groene' sh-101. krijg ik nu ook milieusubsidie ?
ohja, ik heb ook een 'bruine' tr-808 ... FWIW.

leuk, de nieuwe synth mythes !

wisten jullie trouwens dat de zeldzame moog voyager met witte (ondoorzichtige) modulatiewielen vetter klinkt dan de gewone ? ik heb er een... je ziet ze eigenlijk nooit.

ik heb dus kennelijk ook een 'groene' sh-101. krijg ik nu ook milieusubsidie ?
ohja, ik heb ook een 'bruine' tr-808 ... FWIW.

leuk, de nieuwe synth mythes !

wisten jullie trouwens dat de zeldzame moog voyager met witte (ondoorzichtige) modulatiewielen vetter klinkt dan de gewone ? ik heb er een... je ziet ze eigenlijk nooit.

Ik heb een doorzichtige Voyager...ergens....kan hem niet meer vinden.

Die raak je dus echt kwijt op het gras....nice.

Mooi groen is niet lelijk.

@ Hanz waar is die foto nou ineens?

attachment.php

Dender: bleek photoshop... (zie streepjes op knoppen) maar ok, voor de lol dan maar.

Deze is wel echt (maar customized):

2457479391_ddbc0d61b3.jpg

2458310132_21296dc57f_o.jpg

grappig, het is gewoon een grijze 101. die groenige verkleuring heeft de mijne ook. ik denk dat het gewoon de inwerking van tijd, licht en dergelijke is.
aan de binnenkant is hij gewoon grijs. die vent probeert bullshit te verkopen.

Duhuhuhuh, netzoals vele toch, wie gaat er nou "extra" bijleggen voor een kleur? Ik vind het overigens ook extreem irritant en dom dat dat gebeurt met de rode en de blauwe sh101. Alsof je meer aanzien krijgt als je sh101 een andere kleur heeft ofzo.

Hanz, knap zo in't roze.

Hoe heb je hem kunnen painten zonder de opschriften te verknoeien ? Of heb je nadien de opschriften er eigenhandig weer opgeplakt/opgeverfd ?

Hanz, knap zo in't roze.

Hoe heb je hem kunnen painten zonder de opschriften te verknoeien ? Of heb je nadien de opschriften er eigenhandig weer opgeplakt/opgeverfd ?

Alle lettertjes afplakken......:dubbel:

Back