Klote Zip drives

Construkt

Stamgast
Ik moet ff mun frustratie kwijt.
Zonet is mun Scsi Zip-drive voor mijn sampler kapot gegaan
en das nu al de 2e.=( Wat een Kl*te dingen.
Nou moet ik dus en nieuwe hebben of iets anders waarmee
ik mun samples banks op kan slaan.
Alleen zijn die dingen (bijna??) nergens meer verkrijgbaar.

Ik ben dus op zoek naar een vervanging voor dat kapotte ***** ding.
Weet iemand misschien iets ander wat ik zou kunnen gebruiken IPV
van een zip drive wat redelijk betaalbaar is (ben nogal blut)?
Helaas kan er geen interne HD in mun sampler anders had ik dat gedaan.
Of weet iemand misschien een adresje waar ik nog SCSI Zip-drives kan kopen
(het liefst een interne want die externe dingen gaan snel stuk).

En heeft er iemand ervaring met scsi cd-rw drives in combinatie met Emu-ESI samplers.
Heb nmlk wel een body om scsi cd drives in te stoppen.

Kweenie wat er stuk =.
Hij heeft in iedergeval een tik erin.
Hij probeert te lezen dan hoor je een klik dat ie aanslaat
maar dat blijft ie continu herhalen.

Klinkt inderdaad als de befaamde Zipdrive-klik-ziekte =(

Ik heb hier trouwens nogwel een SCSI CD-RW voor in jouw 'body' liggen, dus.....

Ik heb een externe 250 en nog nooit problemen mee gehad. Maar was het niet zo dat je een gratis vervanger van Iomega kan krijgen als het werkelijk om de "click of death" gaat. Ik kan me herinneren dat je de helpdesk kan bellen en dan de hoorn bij de zipdrive moet houden en als het werkelijk de klik is, dan stureen ze een nieuwe op en moet je vervolgens de defecte terug sturen. Iemand op dit forum weet dat nog wel. Maar ik ga wel effe zoeken.

contact iomega

contact iomega

Hi.. mijn zipdrive was ook kadoek,, hij spuugte geen disk meer eruit..

Iomega gebelt.. en dezelfde week stuurde ze me een nieuwe voeding.. kosteloos... Toen deed hij het weer...
Mijn zipdrive was al ouder dan een jaar.. ik hoefde niets te overleggen.

Goede klantenservice..

Als het de "click of death" is moet je iomege ff bellen.
Dan moet je de klik laten horen via de telefoon!!.. en dan sturen ze je een nieuwe of gerepareerde op.
De ouwe (kapotte) moet je dan naar hun sturen.
Gratis, dat is nog eens service ( volgens mij geen bonnetje nodig)

Volgens mij had ik dat al gezegd :D

Origineel geplaatst door Social Narcotic
Als het de "click of death" is moet je iomege ff bellen.
Dan moet je de klik laten horen via de telefoon!!.. en dan sturen ze je een nieuwe of gerepareerde op.
De ouwe (kapotte) moet je dan naar hun sturen.
Gratis, dat is nog eens service ( volgens mij geen bonnetje nodig)

Lang leve iomega
Heb de Dudes net gebelt en moest idd mun zip tegen de telefoon houden,
en krijg nu 2 nieuwe Zip drives opgestuurd :D.
Wat een service, omdat ze geen oude meer op voorraad hadden krijg ik een nieuwer model
toegestuurd.
Ik ben nog nooit zo vriendelijk geholpen door een support center, hier kunnen een hoop bedrijven van leren.

En jullie ook nog bedankt voor de hulp

Origineel geplaatst door lo-fi
Kun je voor mij even 'n WAV-je maken van die click? :):):):)

*LOL*

Je haalt me de woorden uit de mond *D
Zo'n 2e zippert is altijd handig! :duivels:

R.

De klik staat al als wave op internet. Maar je moet de defecte toch terugsturen, zouden ze die dan niet chekken.
En das natuurlijk niet zo netjes om de boel zo op te lichten.

Naar wie bel je daarvoor eigenlijk want ik heb hier ook zo'n doorflipper liggen en vind geen telefoonnummers.

thx

Origineel geplaatst door sander
De klik staat al als wave op internet. Maar je moet de defecte toch terugsturen, zouden ze die dan niet chekken.

Ze zijn er nog! Brave mensen... :engel:

R.

He, dat telefoonummer wil ik ook wel hebben, ik heb hier namelijk ook nog een kapotte zipdrive, en als ze me een vervangende opsturen, heb ik mooi een reserve!

Origineel geplaatst door sander

Hoeveel smilies moet ik erbij zetten voordat duidelijk is dat ik 'n geintje maak?

Ik heb hier trouwens nog wel 'n defecte scsi zip liggen, maar ik kan me niet herinneren dat ie 'n klik-geluidje maakte... Misschien de moeite om dat zo nog ff te checken. 'n extra zipdrive is nooit weg.

IS het wel zo verstandig om een bedrijf met zulke goede service met z'n allen te gaan flessen om zo een 'reservezio' op de kop te tikken? Iomega heeft het tegenwoordig geloof ik niet heel erg makkelijk...

Wie heeft het hier over Iomega flessen? All joking aside, Prophet, BDeep en ik hebben alle drie nog 'n kapotte zip liggen. Als blijkt dat het de 'click of death' was, dan hebben we blijkbaar recht op 'n nieuwe. Als blijkt dat het NIET de click of death was hebben we pech. Ik citeer mezelf:

"...ik kan me niet herinneren dat ie 'n klik-geluidje maakte... Misschien de moeite om dat zo nog ff te checken."

Back