Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Inderdaad...Gezocht!!!
![]()

Ik heb die Altair 231 en Polyvoks beiden getest dit weekend, beiden de moeite...Altair is meer minimoogish, Polyvoks meer MS20 getint. Het probleem blijkt echter het midificieren (of gate/cv) van de Altair...Help!?
Ik heb het Polivoks filter als module in mijn modular en daar zit low en high pass out op...
Maar dat filmpje is wederom te vet, synth klinkt lekker goor en dhr Manson is ook funky.

I haven't started killing people yet. Because if i had, there be none of you left. Charles Manson ergens is 1994 of '96dhr Manson is ook funky.
ho eens, ik kan wel horen waarom dat ding nu 900/1000 zou kosten. daar zou ik ook wel eens mee willen spelen, t ziet er gebruiksvriendelijk uit (tenminste, behalve dat er geen midi op zit) en het geluid is wel schopkont!
de 2e Korg X911 kostte me incl. verzending uit Nippon --> eur.115,-!!!Ik denk dat die niet in orde is.....hij zegt dat hij niet zeker weet oftie het goed doet, terwijl bij al zijn andere synths er expliciet bij staat dat ze geserviced zijn en volledig werkend.
grtzzzRb

vannacht twijfelde ik om 'm te kopen...Dat is zo.....
vannacht twijfelde ik om 'm te kopen...
maar de evt. invoerrechten weerhielden me...
nog steeds twijfel twijfel ...
tis weer een verschirkkelijk vieze geluidenbak!

Ik denk dat die niet in orde is.....hij zegt dat hij niet zeker weet oftie het goed doet, terwijl bij al zijn andere synths er expliciet bij staat dat ze geserviced zijn en volledig werkend.
grtzzzRb