POLYVOX/AELITA...Russia's finest!!!

Status
Please reply by conversation.
Inderdaad...Gezocht!!!

:okdan:

mono poly wist een mannetje die geregeld zaken deed met [wit] rusland gatsen ..
en die leverde jaren terug al ...formanta enso
pb m yoke
:okdan:

Ik heb die Altair 231 en Polyvoks beiden getest dit weekend, beiden de moeite...Altair is meer minimoogish, Polyvoks meer MS20 getint. Het probleem blijkt echter het midificieren (of gate/cv) van de Altair...Help!?

Ik heb die Altair 231 en Polyvoks beiden getest dit weekend, beiden de moeite...Altair is meer minimoogish, Polyvoks meer MS20 getint. Het probleem blijkt echter het midificieren (of gate/cv) van de Altair...Help!?

schynt nie soo moeuilijk te zijn heb verhalen gezien gelezen dat er midi op zat / kon

hoe vet ! idd
wat n bass soms zegggg
klinkt ms achig qa filterts hebben de polyvoks ook high / low pas dan ?

Ik heb het Polivoks filter als module in mijn modular en daar zit low en high pass out op...

Maar dat filmpje is wederom te vet, synth klinkt lekker goor en dhr Manson is ook funky.

Ik heb het Polivoks filter als module in mijn modular en daar zit low en high pass out op...

Maar dat filmpje is wederom te vet, synth klinkt lekker goor en dhr Manson is ook funky.

van harvest man ...denkik
wel betaalbaar
polyvoks ooit byna gekocht toen 550.- eu via rusky synths net [int eu begintydperk ]

zat geen midi op ..heb k af geketst toen ..
denk dtaje nu egt meer dan 900/1000payed
:engel:

dhr Manson is ook funky.
I haven't started killing people yet. Because if i had, there be none of you left. Charles Manson ergens is 1994 of '96
up-charlie.jpg

Polivoks' op Ebay

ho eens, ik kan wel horen waarom dat ding nu 900/1000 zou kosten. daar zou ik ook wel eens mee willen spelen, t ziet er gebruiksvriendelijk uit (tenminste, behalve dat er geen midi op zit) en het geluid is wel schopkont!

ho eens, ik kan wel horen waarom dat ding nu 900/1000 zou kosten. daar zou ik ook wel eens mee willen spelen, t ziet er gebruiksvriendelijk uit (tenminste, behalve dat er geen midi op zit) en het geluid is wel schopkont!

CV-Gate zit er ook niet op.
Via google wel een schema te verkrijgen voor een ombouw kitje.

Ik denk dat die niet in orde is.....hij zegt dat hij niet zeker weet oftie het goed doet, terwijl bij al zijn andere synths er expliciet bij staat dat ze geserviced zijn en volledig werkend.
grtzzzRb
de 2e Korg X911 kostte me incl. verzending uit Nippon --> eur.115,-!!!
een potmeter stond schuin, vcf en env. follower waren kapot...
reparatiekosten bij Artefacts --> eur. 85,-
soms is het de overweging waard ;)

Dat is zo.....
vannacht twijfelde ik om 'm te kopen...
maar de evt. invoerrechten weerhielden me...
nog steeds twijfel twijfel ...
tis weer een verschirkkelijk vieze geluidenbak!

vannacht twijfelde ik om 'm te kopen...
maar de evt. invoerrechten weerhielden me...
nog steeds twijfel twijfel ...
tis weer een verschirkkelijk vieze geluidenbak!

ehh weer moet wel zijn :stupid

Ik denk dat die niet in orde is.....hij zegt dat hij niet zeker weet oftie het goed doet, terwijl bij al zijn andere synths er expliciet bij staat dat ze geserviced zijn en volledig werkend.

grtzzzRb

alkomt er 200 eu by jzs geen geld stel 500 $ = 350 eu + 20% +70 eu
420.- dan nog versturen /// na valt reuze meeee dus ok midi ernog op kan allemaal wel laat t op 600 uitkomen
mooi ding man uniek

Status
Please reply by conversation.
Back