Nieuwe synth kalender 2010

Lennox

work in progress
Ok opgelet, ik kreeg deze vanochtend gemailed en wil jullie deze niet onthouden..

Het is een erotische synthkalender voor 2010, een mooie dame staat maandelijks naakt met bv een tr808/909, EMS AKS etc dit zorgt voor heel wat inspiratie...........

klik hier maar eens op

en klik dan op [View with PicLens] vlak boven de plaatjes

Alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar!

Ik wou dat ze net zoveel energie hadden gestoken in het zoeken van mooie vrouwen als in de synths :frons:

Ok opgelet, ik kreeg deze vanochtend gemailed en wil jullie deze niet onthouden..

Het is een erotische synthkalender voor 2010, een mooie dame staat maandelijks naakt met bv een tr808/909, EMS AKS etc dit zorgt voor heel wat inspiratie...........

klik hier maar eens op

huhk d8 gelijk aan music house
wel een goed idee trouwenz ...wy / jullie hebben gear zat
aswe / iedereen nu ens een " wicked " pixie maakte met ons " favo " bakkie
en dan een poll / enquette houden
misschien kunne we as forum korting krijgen aswe bv 1000 kalenders laten drukken

leuker wordt t as we 54 week scheur kalender bladen kunne vullen met onze favio bakkies

voor opt toilet dan
:biertje::gaap::peukie:

iddee toch,...slaat vrijdag middag idde uurtje aan 8o)

hmmmm
goed idee maar 30 usd 25 eu
is nme te gortig
weet zeker dat we dat kunne evnaren

drukken is niet so duur asje der maar veeeel maakt
:okdan::eureka:

Tof man,.. maar wat doen die sloeries bij die gear? Ze verpesten t plaatje!

ik weet ook wel leukere dingen om op een ppg te hangen, bijvoorbeeld een synthi of een fairlight...

maar ja, dit voldoet ook wel even8D

klik hier maar eens op

ola ; WEETJE VROUW WEL VAN DEZE " SCHUNNIGE " HMHMSYNTH - GRAPJES
NOU...?
:?

Het is wellicht een briljant idee om de leden hier naakt met hun gear in een 2010 kalender te plaatsen.
Ik voorzie hoge verkoopaantallen , vooral bij het vrouwelijk geslacht uiteraard, en wellicht krijgen de dames op deze manier interesse in het synthgebeuren.

Het is dat ik helaas geen digi camera heb anders was ik natuurlijk graag Januari geworden.

Ik stem Oktober ! is ook niet voor niets mijn verjaardagsmaand !

Het is wellicht een briljant idee om de leden hier naakt met hun gear in een 2010 kalender te plaatsen.
Ik voorzie hoge verkoopaantallen , vooral bij het vrouwelijk geslacht uiteraard, en wellicht krijgen de dames op deze manier interesse in het synthgebeuren.

Het is dat ik helaas geen digi camera heb anders was ik natuurlijk graag Januari geworden.

Heb je geen webcam? Hitsige filmpjes waarin flink aan gear getrokken word doen het goed op het internet hoor :mega:

:P

Yay, had nog geld op m'n paypal account en voor €20 wil ik wel zo'n mooie kalender.:okdan: Zelfs m'n vriendin vindt het goed omdat er ook synths op staan :P

Back