• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[TK] Korg Electribe MX-1

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Samus Aran

Nieuwkomer
Yoyo,
Bij deze verkoop ik het volgende:

-Korg Electibe MX-1
Deze is in perfecte staat, slechts een maand of 2 geleden overgekocht. Hij is perfect in orde, misschien buiten een paar heel kleine gebruikssporen, maar vertoont zeker geen schade of mankementen.
Prachtding, graag mee gewerkt en zou hem graag houden maar de reden van verkoop blijft helaas privé, waarvoor mijn excuses.

Uiteraard geldt: Hoe meer je gelijk koopt, hoe lager de prijs
Alles heeft altijd afgedekt gestaan voor het stof, is nooit op verplaatsing geweest en heeft altijd in een rookvrije kamer gestaan.
Ik vraag er niet veel geld voor maar ze moeten zo snel mogelijk weg!

Foto's volgen bij interesse!

Groeten,
Klaus

Last edited by a moderator:
Bericht door een moderator:
Verplaatst. DJ-spul is verwijderd. Graag nog even richtprijzen toevoegen en de marktplaats-faq lezen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back