Een nieuwe geluidskaart, of meer RAM geheugen?

even over het uitzetten van systeemherstel, 2 weken geleden ben ik daar WEL flink door geholpen toen mijn laptop niet meer op wilde starten nadat ie een week uit had gestaan (normaal staat ie iedere dag aan). Systeemherstel naar het laatst punt en hopa, werkte weer probleemloos als voor die week.

Ik heb systeemherstel aangezet nadat mijn studio pc in het verleden één keer vastliep en niet zonder veel moeite weer runnende kreeg.

maar hoe zit het nu met die cpu latency tool?

niemand ervaring mee? is ook erg belangrijk om je audio-pc te tweaken, alleen vind ik geen programma dat op mijn huidige pc werkt (windows xp home ed)

zorg trouwens ook dat je in xp de computer optimaliseert voor "background services" en niet voor "programs". klinkt misschien raar, maar xp ziet "audio" niet als program maar als background service. (my computer, properties, advanced)

Dat staat er ook in hoor ;-)

Klopt idd. Je zou verwachten dat hij op programs moet staan ;-)

Gaan veel mensen de mist in :P

even over het uitzetten van systeemherstel, 2 weken geleden ben ik daar WEL flink door geholpen toen mijn laptop niet meer op wilde starten nadat ie een week uit had gestaan (normaal staat ie iedere dag aan). .

Daarom gebruik je ook een apart programma die niet continue staat te draaien.

De services die aan staan als systeemherstel aan staat, gaan op willekeurige momenten dingen doen. Dit wil je natuurlijk niet.

Een programma als northon ghost kies je zelf wanneer je je backup maakt ;_)

ik kan het iedereen aanraden, alleen werkt het nu na mijn herinstallatie niet
vandaar, is voor iedereen interessant!!

ik ben erg verwonderd dat er niet meer interesse voor is

Back