zorg trouwens ook dat je in xp de computer optimaliseert voor "background services" en niet voor "programs". klinkt misschien raar, maar xp ziet "audio" niet als program maar als background service. (my computer, properties, advanced)
even over het uitzetten van systeemherstel, 2 weken geleden ben ik daar WEL flink door geholpen toen mijn laptop niet meer op wilde starten nadat ie een week uit had gestaan (normaal staat ie iedere dag aan). Systeemherstel naar het laatst punt en hopa, werkte weer probleemloos als voor die week.
Ik heb systeemherstel aangezet nadat mijn studio pc in het verleden één keer vastliep en niet zonder veel moeite weer runnende kreeg.
zorg trouwens ook dat je in xp de computer optimaliseert voor "background services" en niet voor "programs". klinkt misschien raar, maar xp ziet "audio" niet als program maar als background service. (my computer, properties, advanced)
even over het uitzetten van systeemherstel, 2 weken geleden ben ik daar WEL flink door geholpen toen mijn laptop niet meer op wilde starten nadat ie een week uit had gestaan (normaal staat ie iedere dag aan). .
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.