LOL ARP 2600

Zo zeg....glamrock uiterlijk speelt daar ''the funky worm'' in een rock trekkie, is percussionist en speelt sax :D
En dan dat haar haha broer van blondie..

En dan dat haar haha broer van blondie..

Nee man....broer van Johnny Winter, uit de tijd dat mensen nog echt konden spelen.

2 supergetalenteerde broers, samen meer talent dan alle synthformers bij elkaar.

Dat haar komt omdat die albino is.

Nee man....broer van Johnny Winter, uit de tijd dat mensen nog echt konden spelen.

2 supergetalenteerde broers, samen meer talent dan alle synthformers bij elkaar. ...
Zonder meer waar, maar ik heb me altijd afgevraagd waarom ze nooit echt zijn doorgebroken. Toch wel veel concurentie in die dagen? Niet origineel genoeg wat repertoir betrof? Of tegenwerking van de platenbazen...? Ik moet toegeven dat ik ook nooit een plaat van ze gekocht heb. Vooral Edgar, die vond ik best goed.

Wout

Ik vind het zelfs voor de jaren '70 een beetje nerdy. Een soort ELP maar dan moeilijker. Allemaal wel heel erg virtuoos, maar het moet er dan ook wel echt persé van af druipen zeg maar.

Wel vind ik het inderdaad opvallend dat zelfs rockbands gewoon veel slechter spelen dan dertig jaar geleden.

Back