Racktuner

nlight

Stamgast
Hallo,

Ik ben op zoek naar een goede (rack)tuner voor mijn analoge synths, zoals een Arp 2600, Odyssey, MS10, MS20 etc.
Hebben jullie goede suggesties?

groet, Nlight

Korg Pitchblack Pro

Ziet er cool uit. Is nauwkeurig en je kan hem als kabeltester gebruiken. Aansluitingen op de voor- en achterkant.

Attachments

• Dijkman.png
    Dijkman.png
    356 KB · Bekeken: 40
Er staan een paar op Marktplaats:

Google eens het merk Peterson. Ik heb een pedaltuner van ze en ik wil niks anders meer nu. Ik ben een voorstander van strobe tuners. Ik vind zelf het juist handig om een goede tuner los te hebben in de studio. Ooit een rack tuner gehad en verdraaide mijn nek bij het stemmen of was soms minuten aan het zoeken omdat de kabel niet lang genoeg was lol. Dus sindsdien weer losse tuners met een batterij die door de studio zweven.

Laatst gewijzigd:
Bij mij zit er een op mijn master in ableton. Moet je natuurlijk wel alles door de computer hebben lopen…

Ik gebruik die ableton tuner ook graag maar mijn compacte korg tuner doet het prima door hem bij de koptelefoon te houden of over de speakers etc.

Doe korg racktuner op mp lijkt me ook prima

Google eens het merk Peterson. Ik heb een pedaltuner van ze en ik wil niks anders meer nu. Ik ben een voorstander van strobe tuners. Ik vind zelf het juist handig om een goede tuner los te hebben in de studio. Ooit een rack tuner gehad en verdraaide mijn nek bij het stemmen of was soms minuten aan het zoeken omdat de kabel niet lang genoeg was lol. Dus sindsdien weer losse tuners met een batterij die door de studio zweven.
Ik heb verschillende racktuners . maar je hebt tuners en je hebt peterson . als je echt precies wil tunen dan moet je een peterson hebben .
Zelf heb ik de grote hd versie pedaal , en er is zelfs ooit een oudere freeware app voor android volgens mij uitgekomen [ ik heb hem ook op het mobiel , maar werkt niet zo snel als de pedaal.]

• Duimpje
Duimpjes: RSB
Back