Navigatie onderaan de pagina

Nap

Nieuwkomer
Ik gebruik vaak de links bovenaan de pagina voor navigatie ( synthforum > algemeen > feedback ) maar vaak moet ik helemaal naarboven scrollen, dit is vooral op de iPhone best wat gedoe.

Veel fora hebben dit pad met links ook nog een keer aan de onderkant te zetten zodat na lezing direct doorgeklikt kan worden, misschien ook iets voor hier? Tussen de laatste post en het "snel antwoord"-vlak zou een mooie plek zijn.

Als je iets verder naar beneden scrollt, staat er rechts onderin 'forumnavigatie'. Is dat iets voor je?

Goede muis kopen.
Zonder grapje...als je een leuke computermuis hebt kun je de knoppen standaard toewijzen.
Dus ook page up.
logitech-mx-revolution-cordless-laser-mouse.jpg

Zo iets gebruik ik overigens.
Onder het wieltje zit een klein motortje , en die jeest zo in een rotgang naar boven als je die een hens geeft.
[Mischien wat voor onder de boom ? of anders verkoop je toch de akai ? ;)]

werkt natuurlijk niet op een iphone . :)

Ik vind het wel een goed idee...

Als je iets verder naar beneden scrollt, staat er rechts onderin 'forumnavigatie'. Is dat iets voor je?

Zou makkelijk/fijn zijn als daarbij ook 'nieuwe berichten' en 'berichten van vandaag' gekozen kon worden.. Was vroeger wel, als 'k me goed herinner (SF v1.0)

Als je op de iphone de grijze balk bovenin aanraakt scrolt safari in een keer voor je naar boven en kan je snel weer verder navigeren, om in een keer omlaag te scrollen heb ik een javascriptje als bookmark zodat ik snel naar beneden kan jumpen.

Voor de geinteresseerden:

javascript:scroll(0,document.getElementsByTagName('body')%5B0%5D.scrollHeight);

Back