Webruimte (liefst gratis)

Ik heb wat extra webruimte nodig om bestande neer te zetten. Heb wel wat gezocht maar kom er niet echt uit. Heeft iemand een goede tip? Ik wil geen banners, en spam en dat soort dingen. En geen up / download limieten.
:halleluja

Als je alleen bestanden neer wilt zetten...skydrive !
Werkt goed en je kan tot 25 gig uploaden.

De enige manier om zoiets gratis aan te bieden is om de kosten te kunnen recupereren uit advertenties. Dit betekent geen embedding in je eigen site én banners.

Echter:
- misschien biedt je internetprovider gratis (of quasi gratis) wat extra webruimte ?
- bedelen bij een student ? (krijgen soms gratis webruimte maar gebruiken deze niet)

Webruimte hoeft zoveel niet te kosten btw.

Nee dat van die reclame snap ik wel. Maar ik had gehoopt dat er ergens iets is waar je gwoon via ftp bestanden kunt neer zetten die ik via een link kan laten downloaden. Ik wil echter wel zelf alles in de hand houden dus geen acounts van anderen. Moet ook nog eens informeren bij m'n provider.

pff, FTP access dan nog. Je weet niet wat je vraagt. Ga je gratis niet vinden.

Reclame via banners gaat enkel wanneer jouw downloaders naar een aparte pagina worden doorgestuurd he, spreekt voor zich.

Wat webspace zonder meer (geen scripting, geen shell access, enz.), wat kan dat nou kosten ?

:D gewoon hier plaatsen en dan linkjes hierheen?

De linkjes die ik plaatse is met fps access én gratis. 8~

Voorbeeld:
Interests: Personal, Business. Free Web Space: Unlimited. Forced Ads: No ads (bannerless). Your Ads: Allowed. Upload: FTP, Browser.
Editor: Basic. Scripting: CGI, PHP, SSI, Perl, Python.
Pre-Scripts: Script collection. Your URL: Top-level domain name, or Subdomain.

• Unlimited Bandwidth / data transfer.
  • cPanel control panel, Fantastico Deluxe.
  • Web Site Builder.
  • Soholaunch.
  • IP Deny Manager.
  • Cronjobs.
  • Webalizer Webhosting Statistics, logs.
  • MySQL database.
  • Custom Error Pages.
  • Password-protected files.
  • Instant activation.
  • Hotlink Protection.
  • Web Based File Manager.
  • phpMyAdmin.
  • Same freehost as clix5.com, suredir.com, surge5.com, webcybers.com, xhoster.net, and xoogs.com.

Dropbox is op zich een leuke dienst. Al snap ik niet helemaal waarom een beetje webspace niet een paar tientjes op jaarbasis waard mag zijn.

Ik zeg ook niet dat het niks waard mag zijn, maar ik heb inmiddels 2 betaalde diensten in gebruik waar ik webruimte heb. En ik wist wel van het bestaan af van gratis diensten maar ik was benieuwd welke nou goed was. Ik hoef geen webhosting, domein registratie, 30 Gb ruimte en allerlei andere services. Gewoon domme webruimte om een aantal bestanden neer te zetten. En als er gratis services zijn die voor mij doen wat ik nodig heb, waarom zou je het dan niet doen?

Ja dat is waar. Maar dan heb ik liever dat het niet werkt als ik er niet voor betaal dan wanneer ik er wel voor betaal. Ik heb begrepen dat dropbox wel een goede service is en het is ook nog eens erg handig om grote bestanden door te sturen naar iemand.

Anyway, ik ben nu uit de brand en de tijd zal leren of het inderdaad allemaal zo blijft werken als ik wil.

Ik moet eerlijk toegeven dat ik naast een aantal betaalde websites ook wel gebruik maak van wat gratis ruimte om soortgelijke redenen als die jij noemt, dus zo heel gek vind 't niet eigenlijk.

Hierzo, je kan alles, enige voorwaarde is dat je een soort van pagina bouwt zodat zij nog wat bezoekers trekken..

http://www.woelmuis.nl/

Back