boy-d luister naar wat tracks 230 bpm

Het is een mooie soundscape ;)
Nee, dit is zo dof dat het ook helemaal niet meer hakt. Het is een dichtgesmeerde bende, alsof je een goed nummer een eind van bijvoorbeeld de Wester gasfabriek vandaan hoort...

mmm, niks mee.

Klinkt als ragzooi ergens op een supervaag feest..........maar dan 4 km verderop met tegenwind door dubbelglas.

Wel bizar, er zijn mensen hier die posten echt mooie dingen en dan reageert niemand.........deze gast zit al op 2 pagina's.

Komt dat mensen hem wel willen helpen...maar er is niet echt feedback van diegene die het post.

Als hij voor de gein nu eens iets simpels zou opnemen en dat eens aan ons laat horen kunnen we hem al op weg helpen....maar op deze manier kan ik weinig advies geven dan dat het gewoon zut is.

Deze tracks doen mensen zo verbazen dat ze er wel op willen reageren.
Het is net alsof alles door een equalizer is opgenomen waar het hoog en laag uit is gefilterd. Daarbij gebeurt er niet veel, dus vraag je je af hoe iemand in staat is om zo iets te creƫren.
Als iemand iets post dat wel goed klinkt maar verder niet bijzonder is, zullen mensen denk ik meer iets hebben van: Zal wel: Volgende patient...

Bedankt voor jullie reacties.

Ga er zeker wat mee doen!

Ik krijg trouwens wel vaker de reactie dat ik t hoog en laag eruit gefilterd heb, maar dit is totaal niet de intentie

Moet zelf nog wel iets meer te weten komen over verschillende functies van het geluid zelf (laag, frequentie)

Ben nu ff zoet met kerstdagen maar binnenkort meer.

En ook al vind je t ruk klinken, ik ga nog wel ff door ;)

Succes ermee!
Ben altijd wel benieuwd hoe het gaat ontwikkelen en hoe het klinkt als je de volgende keer iets post :)
Fijne dagen!

@Hyde: misschien omdat je het tof vind klinken?

Maar je hebt dof en dof natuurlijk. Ik denk eens aan SAWII van Aphex, hoop dofheid, maar wat een mooooie dofheid. :kimono:

Ondanks dat deze mixjes ruk klinken probeert de TS in ieder geval zijn eigen ding te doen. Ik hoop dat hij dat niet uit zijn hoofd laat praten. Maar het goed doen is natuurlijk een hele rit.
Zeker niet!!
Ik stop pas als ik t master

Bedankt voor jullie reacties.

Ik krijg trouwens wel vaker de reactie dat ik t hoog en laag eruit gefilterd heb, maar dit is totaal niet de intentie

QUOTE]

Dan moet je echt serieus eens een audiogram laten maken, want dan zou je wel eens een gehoorbeschadiging kunnen hebben. Of je afluistering is heel erg slecht.

paul

Ik zou een keer calibreren als ik jou was, check je soundcard eens of je effecten aan hebt staan, volgens mij staat je gain tegen jupiter aan te leunen, dan kan het zijn dat het bij jou door de speakers helemaal de shit klinkt maar op andere systemen hoor je bijna nix.

wat heb je voor geluidskaart, speakers/monitors ?

probeer ook eventuele toegevoegd geluidsmanipulaties door windows uit te zetten in de preferences, meer kan ik er niet over kwijt.

success

Back