Tool om stereo naar 2x mono te bewerken

Snaek

Ouwe rot
Ik ben al een tijdje op zo ek naar een tool om een stereo signaal naar 2x mono te converten, heeft iemand een idee waar dit makkelijk mee kan?

bedankt

Misschien te simpel gedacht maar de stereo output van je synth = 2x mono...

Misschien te simpel gedacht maar de stereo output van je synth = 2x mono...

Stereo, dus geeft ie al aan dat er verschil tussen zit.
Hij wil de twee verschillende links en rechts hetzelfde hebben op 2 x mono kanalen.
Dus die panorama knop naar het midden zetten en je bent klaar.

En software matig gezien kan het ook met dit (en ook nog meer dingen zoals dingen juist weer stereo maken door de delay tijd tussen en links en rechts aan te passen)
http://www.kvraudio.com/get/2546.html

Stereo, dus geeft ie al aan dat er verschil tussen zit.
Hij wil de twee verschillende links en rechts hetzelfde hebben op 2 x mono kanalen.
Dus die panorama knop naar het midden zetten en je bent klaar.
Dat bedoelde ik eigenlijk ook.

L--> Mixer mono kanaal x
R--> Mixer mono kanaal y

thanks voor de antwoorden

ja, ik vraag dit eigenlijk, omdat mijn audio interface volgens mij 2 tracks tegelijkertijd opnemen niet aankan, de opname klinkt dan schokkerig. alleen de interface kan wel gewoon een stereo signaal aan op 1 track.

mijn bedoeling is dus om het na het opnemen te splitsen. ik zal even die link checken,. nogmaals bedankt.

bedankt voor de link, maar volgens mij is dat niet echt wat ik zoek, ik ben gewoon op zoek dus naar de simpele optie om het stereo geluidsbestand te splitsen

Of je neemt eerst links op, daarna rechts. Daarna mergen in je audio software. Zo blijf je een stereo track houden.

Back