Tekno?!?

Ik vind de overall sound wel ok en de distortion ook wel.
Alleen krijg ik een allergische reactie van die clap :r

Misschien is het geen Tekno van de laatste jaren waar vooral BPM en trieste sounds aan de orde waren.

Maar ik vind dit toch wel degelijk in het rijtje oude tekno passen. Toen het nog ergens over ging en niet over nodeloos beuken op 180+ bpm ging.

Ik vind het een lekkere snippet iig! :okdan:

Hap mode aan...

Er wordt nog genoeg mooie tekno gemaakt hoor.......gewoon goed zoeken en dan drijft er van alles naar de oppervlakte, zoals het hoort.

grtzzRb

Nee,.. en dan die domme discussie,. van wat is tekno eigenlijk?
Ik deed in de beginjaren 90 heel veel sets,. analoog,.. ms20, 606, 202, 303 808, 909, en wat r maar voorhanden was eigenlijk...dit noemde men acid,. maar ook t3knØ waarbij vooral de schrijfwijze erg van belang scheen te zijn.:D
Ik ben daar ongeveer de tel kwijtgeraakt,. het spoor bijster,. zeg maar.
Ik ben gewoon livesets blijven doen,.. steeds met wat er aan gear voorhanden was,.
Maar de benamingen door derden van mijn muziek die zijn echt talloos.

Dus de definitie van tekno?

Misschien een dogma,. iets van,..
tussen die en deze bpm,.
alleen die bakken,..
snap op de ugste tel,.plop op de blaahhste,..
lyrics alleen over bliep en niet meer als toet seconden,..

Dusss,..Ik neem dus mijn woorden in m'n eerdere post terug,..

Zolang er niet een door een tekno-religie :engel: erkende tekno-autoriteit :geslaagd: een tekno-doctrine wordt erkend,.. is dit tekno als Raphie dat zegt!!!! :D

Laterzz!!

Laatst gewijzigd:

Attachments

• tecno.JPG
    tecno.JPG
    61 KB · Bekeken: 91
Nee,.. en dan die domme discussie,. van wat is tekno eigenlijk?
Ik deed in de beginjaren 90 heel veel sets,. analoog,.. ms20, 606, 202, 303 808, 909, en wat r maar voorhanden was eigenlijk...dit noemde men acid,. maar ook t3knØ waarbij vooral de schrijfwijze erg van belang scheen te zijn.:D
Ik ben daar ongeveer de tel kwijtgeraakt,. het spoor bijster,. zeg maar.
Ik ben gewoon livesets blijven doen,.. steeds met wat er aan gear voorhanden was,.
Maar de benamingen door derden van mijn muziek die zijn echt talloos.

Dus de definitie van tekno?

Misschien een dogma,. iets van,..
tussen die en deze bpm,.
alleen die bakken,..
snap op de ugste tel,.plop op de blaahhste,..
lyrics alleen over bliep en niet meer als toet seconden,..

Dusss,..Ik neem dus mijn woorden in m'n eerdere post terug,..

Zolang er niet een door een tekno-religie :engel: erkende tekno-autoriteit :geslaagd: een tekno-doctrine wordt erkend,.. is dit tekno als Raphie dat zegt!!!! :D

Laterzz!!

Woord.

Ik vind het zelf idd ook meer oudere tekno misschien, maar wel wat clubby ofzo vergeleken met mijn beeld naar tekno :p.
Verder klinkt het wel lekker opzich.

Echter is mijn eigen ervaring ook wel weer totaal anders als de meeste opvatten. De tekno die ik ken is meer frans en duits en wordt op veel illegale feesten gedraaid met veel live sets zoals dit.

Ik vind het alleszins een hele goede eerste poging. Kan echt wel leuk worden.

Gagarin

Back