Moog Rogue

Status
Please reply by conversation.

mhond

bleepboxes
hehe.. eindelijk weer eens geld over om een synth aan te schaffen.

Ik ben op zoek naar Moog Rogue. werkend en met compleet toetsenbord.
Een flightcaseje is ook niet bezwaarlijk, maar niet verplicht ;) en ook modificaties zijn voor mij niet noodzakelijk.

mail mij uw goede bod dan kom ik de kerst wel door.

bedankt!

Als je nou neer zet wat je er voor over heb ;) Dat zou voor iemand die dat ding heeft staan en niet gebruikt. Dan toch misschien de door slag zijn om het weg te doen.. Niet dat ik een heb !!

ja.. vind de rogue helemaal te gek en ik zag gisteren op ebay nog van die herstelsetjes met sliders toetsen enzo.. dus zijn ook weer helemaal cosmetisch weer in orde te krijgen.

de prijzen mogen gewoon gevraagd worden.. ik hoef geen koopje, maar belachelijk blijft uiteraard belachelijk :)

Vaak zitten er van die verteerde schuimmatjes onder de sliders van de Rogue, die moet je weg halen..

Heb voor de mijne onlangs 500 betaald en daar zie ik ze eigenlijk zelden nog voor. Ik zie ze sowieso niet zo vaak meer, net als de prodigy's.
Ben er overigens zeer tevreden mee. De rogue heeft relatief weinig mogelijkheden, maar zit slim in elkaar en klinkt als een dijk.
Succes met de zoektocht!

Heb voor de mijne onlangs 500 betaald en daar zie ik ze eigenlijk zelden nog voor. Ik zie ze sowieso niet zo vaak meer, net als de prodigy's.
Ben er overigens zeer tevreden mee. De rogue heeft relatief weinig mogelijkheden, maar zit slim in elkaar en klinkt als een dijk.
Succes met de zoektocht!

ja daar zit ik dus ook mee
ik kocht een mg1 puur voor de moog [dual osc]sterk filter meer niet nodig voor een bass/ lead moog sound ]

en had wat schoonmaak werk nodig verder niet veel ..
en de wel geachte heer mhond zoekter eentje

wil m best verblijde...maar denk datk r egt spijt van krijg

je moetgewoon soon klein sterk paard je thuis hebben staan ,..qa sounds
hheb meerdere analoogjes ..maar die zijn beter in weirde/ modulated sounds ..

en je zal zien dat de rogue langzaam gaat mee stygen ,....met de ...jaarlihjkse prijstygingen !!
helaas
maar denk niet datk ooit nogs so goedkoop een mg1 vindt
[tip [vd] sluier ] was dichter by dan 20 km en koste 10eu p/kilometers hehe:?:smeris:

dus by deze mhond [u heeft pb ]
en egt heel veel sc6 gewenst
rogue is iets leuker de wheels
maar sound wise t zelfde ...techniek / schoonmaken matjes dus ook !!!!!!

Status
Please reply by conversation.
Back