rm1x probleem

@Proto: jeetje, ik had me nog niet verdiept in dat exporteren als song (had het niet echt nodig) en als ik dit zo hoor laat ik het maar voor wat het is..

@Julio: Waar lag bij jou dat memory probleem aan dan?
en mbt jouw probleem; heb je wel nog steeds phrase uitstaan (------) op het kanaal van je Korg?

@Proto: jeetje, ik had me nog niet verdiept in dat exporteren als song (had het niet echt nodig) en als ik dit zo hoor laat ik het maar voor wat het is..
Valt heel erg mee hoor. Per kanaal hoef je maar één bericht te verwijderen. Gepiept in een paar secondes. Ik heb de songmode vaak gebruikt en vind het zeker wel de moeite waard.

nee dan doet ie het nog steeds niet, echt vervelend.
Ik hoor het graag als er nog andere reacties of ideeën komen.

Hé Julio, hoe heb je dit probleem eigenlijk opgelost? Ik heb veel last van hetzelfde euvel
Hey,

Ik heb pas geleden een rm1x gekocht! Hij deed het gewoon zoals hoe hij het hoort te doen.
Maar nu als ik hem uitzet en opnieuw aan zet veranderen de voice instellingen.
Dus stel ik had hem staan op de hiphopkitn dan staat hij straks bijvoorbeeld op de teknokitn.
Ik hoop dat jullie een beetje snappen wat ik bedoel. Ik heb denk ik een instelling verkeerd gemaakt maar krijg hem nu niet meer goed.

Alvast bedankt!!

Als iemand anders me op weg kan helpen met het bovenstaande zou ik zeer erkentelijk zijn..

Zou het de batterij kunnen zijn? De rm1x geeft echter niet de corresponderende foutmelding. Vreemd, ik kan de oplossing noch in de handleidingen noch mbv Google vinden.

ik geloof dat je per kanaal een midi filter kunt instellen wat wel en niet actief is.
zo kun je de program changes uitzetten voor dat specifieke midi kanaal.

voor een sync weet ik dat niet, kan aan beide apparaten liggen

Thanks, maar wat mij dwars zit is dat rm1x al mijn voice instellingen weer wijzigt als ik hem uit-en opnieuw aanzet. Het is nu een kwestie van constant aan laten en elke avond een schietgebedje prevelen dat de huisbaas niet ff een stop moet verwisselen ofzo

Nee, nog niet.. Ik ben eigenlijk vooral benieuwd wat de oplossing voor julio was, aangezien hij exact hetzelfde probleem had. Ik zal me (als ik klaar ben met jammen) eens in de reset verdiepen, bedankt voor de tip

Back