wat zijn de verschillen tussen een access virus a, b, c TI, etc etc.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Appleman

Stamgast
hoi iedereen,

weet iemand miss wat het verschil is tussen al die access virus,
ik zie namelijk grote prijs tussen de virus b en de virus TI

(marktplaats, virus b: 400,- virus ti: 1500,-) :P verschilletje hè?

...
arlon.

http://en.wikipedia.org/wiki/Access_Virus

Hier staat een heel verhaal over de verschillende virussen, het grote verschil tussen de TI en de rest is toch de USB connectie en VST integratie

En ik denk ook wel de Hypersaw. Overigens lees ik ook wel dat mensen bijvoorbeeld de C weer beter vinden dan de TI en ga zo maar door. Maar met een virus B heb je ook al een fijne synth!

Overigens met een beetje zoeken/Googlen kom je hier zo achter...

Persoonlijk denk ik dat ondanks het grote prijsverschil de TI zijn hogere prijs wel rechtvaardigd. Ik heb zelf een Virus B en wil graag naar een TI vanwege meer editing opties, meer effecten maar voornamelijk voor de usb en VST mogelijkheden!

Hier 2 foto`s van z`n studio. Zo op het eerste oog te zien moet je hard gaan sparen wil je "ZIJN" geluid evenaren.:P

14cqrcx.jpg

2e6ep3s.jpg

Ik heb de TI en de Virus Powercore. Die laatste is zeg maar een Virus C zonder EQ, voor op de pc en wat mij betreft een betere investering dan een Virus A/B/C.

Maar als je het geld hebt, zou ik voor de TI gaan. Die maakt het je erg makkelijk als je even snel een hele vette lead nodig hebt, maar kan ook heel diep gaan als je de tijd ervoor wilt nemen.

Maar lieverd, je hebt voor 1000-en euro's aan software aangeschaft. Heb je nog wel geld over voor een Virus?
En dan nog: wat denk jij in een Virus te gaan vinden dat je nog niet in al die software hebt gevonden? Of is u een gevalletje: "hey ook al pak ik deze dikke Nexus preset het klinkt nog niet zoals op de plaat?"

Maar lieverd, je hebt voor 1000-en euro's aan software aangeschaft. Heb je nog wel geld over voor een Virus?
En dan nog: wat denk jij in een Virus te gaan vinden dat je nog niet in al die software hebt gevonden? Of is u een gevalletje: "hey ook al pak ik deze dikke Nexus preset het klinkt nog niet zoals op de plaat?"

mijn lieverd, ik ben een jongen kerel.

Hehe, je moet proberen de onderliggende boodschap van gijs eruit te filteren ;)

Dikke studio trouwens heeft die Armin..

Een voyager EN een A6... zo hey... dan ben je wel een echte kerel.

Goh, wat een reactie van Arlon.
Arlon, ik zou proberen jezelf wat meer te onderbouwen en meer vrij te geven aan je eigen doen.
Dat is voor meerdere topics die je de laatste tijd start.
Er gaat een wereld voor je open als je het idee los laat dat alles uit presets komt.
Het is de normaalste zaak van de wereld dat je knopjes gaat uitproberen.
Mensen proberen je hier te helpen en je te behoeden voor nog meer aankopen waar je niet het gewenste resultaat mee bereikt.
Het is logisch dat je op deze manier begint met muziek maken, daar niet van. ;)

Bericht door een moderator:
Arlon, op veel van de vragen die je stelt, is redelijk eenvoudig antwoord te vinden door op Synthforum de zoekfunctie te gebruiken of via Google te zoeken naar informatie. Ik wil je dan ook vragen zelf iets meer moeite te doen om een antwoord te vinden op je vragen voordat je een nieuwe discussie start.

Verder is inmiddels het antwoord op deze vraag wel gegeven en zijn we zover off-topic dat het wel weer mooi geweest is.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back