L Larry Ingeburgerd Lid sinds 5 januari 2005 Berichten 55 26 december 2009 #1 Ik ben op zoek naar een Yamaha motif rack xs, zou die graag voor mijn Korg M3 in zgan staat willen ruilen.
Ik ben op zoek naar een Yamaha motif rack xs, zou die graag voor mijn Korg M3 in zgan staat willen ruilen.
L Larry Ingeburgerd Lid sinds 5 januari 2005 Berichten 55 2 januari 2010 #2 de M3 is in voortreffelijke staat: geen ruis, kraak, kras of vlek, nieuwste expanded OS en nieuwe sounds aan boord, kortom, wie wil?
de M3 is in voortreffelijke staat: geen ruis, kraak, kras of vlek, nieuwste expanded OS en nieuwe sounds aan boord, kortom, wie wil?
Z Zouk_Music Ingeburgerd Lid sinds 14 mei 2009 Berichten 59 11 januari 2010 #3 ruilen motif xs rack met korg m3? ruilen motif xs rack met korg m3? Ik heb misschien interesse, maar moet eerst de Korg M3 zien en uitproberen. Groetjes
ruilen motif xs rack met korg m3? ruilen motif xs rack met korg m3? Ik heb misschien interesse, maar moet eerst de Korg M3 zien en uitproberen. Groetjes
L Larry Ingeburgerd Lid sinds 5 januari 2005 Berichten 55 11 januari 2010 #4 Sorry, de Korg is net geruild, dit kan op slot..