propellorheads record, sequencer

Nou nou, TS probeert gewoon een interessant nieuwtje te posten....alleen is dat al een beetje belegen nieuws.

Verder is het geen sequencer, no MIDI, het is een audio opname (en bewerkings)programma.

Ik denk dat Reason een beetje tegen z'n eigen grenzen aan is gelopen; geen midi out/3rd party plugins.. die beperkingen maakte het voor de ontwikkelaars mogelijk een erg fijn pakket te maken maar ik ben bang dat Record een laatste vervolgproject was op Reason. Ik heb zelf lang met Reason gewerkt maar ben nu ook overgestapt (Logic/Live). Sommige mogelijkheden uit Reason mis ik nog wel, kan het met ReWire nog wel gebruiken natuurlijk maar doe dat in de praktijk niet..

haha, volg alles niet zo erg meer..
dacht dat ie wel midi-out had..
(dan was t wel ineens nieuws..niet?)

wat een k*t programma als het geen midi heeft.

Record heeft zijn eigen plek in het Propellprheads-gamma. Het is bedoeld om naast Reason te gebruiken, zo is het ook in de markt gezet. Cooledit is toch ook geen kutprogramma omdat het geen MIDI heeft?

Niet blaten als je iets niet hands-on hebt gehad boys,..
Record is te gek als je een reasondude (of dudette natuurlijk) bent!
Waar je eerst moest mixen op een kleine 14 kanaals met hi lo eq heb je nu ineens sslstrips tot je beschikking,.
Supervette eq en compressie en fx en inserts tot de max,..
Te gekke line6 guitar amp modelers en bovenal audio in!
En oh ja,.. echt de allerbeste ongeloofwaardig goede jawdropping (real time!!!!) timestretchfunctie ever!!!!!

En een beetje!!!

zeg het ze !!!! zeg het ze !!!!

Die timestretching ben ik wat minder yo over bij extremere waardes, maar daar zal het waarschijnlijk ook niet voor bedoelt zijn denk (duh).

Maar bv in cubase vst + reason modules tracks bouwen, dan 16 out naar hardware mixer, dan 16 in opnemen in record en dan afmixen binnen record :mega:

Mij te omslachtig

sorry voor mijn woord gebruik ik moet best wel moe geweest zijn. haha maar blijft staan dat het jammer is dat er geen midi in en out op zo'n leuk programma zit.

Back