penik ettek
>☺☻☺☻☺☻<
Ben ik eindelijk de gelukkige eigenaar van een TR 606... kom ik er achter dat mijn sync niets meer doet
. Weet ienand waar ik moet beginnen met zoeken. Ik heb hem al open geschroeft maar weet niet waar ik moet beginnen met zoeken en "wat" ik "waar" moet meten. Ik wil hem namelijk zelf gaan maken aangezien ik daar ook wel een beetje voor heb gestudeert. Misschien heeft iemand dit probleem al eens eerder gehad en kan mij vertellen wat ik moet doen. Dus bij deze: HELP!
alvast tnx.
. Weet ienand waar ik moet beginnen met zoeken. Ik heb hem al open geschroeft maar weet niet waar ik moet beginnen met zoeken en "wat" ik "waar" moet meten. Ik wil hem namelijk zelf gaan maken aangezien ik daar ook wel een beetje voor heb gestudeert. Misschien heeft iemand dit probleem al eens eerder gehad en kan mij vertellen wat ik moet doen. Dus bij deze: HELP!alvast tnx.

)
. ik had nog niet eerder met sync gewerkt en ik had een x een paar kabels zelf gemaakt en heb toen wel alle polen van de connector verbonden. dus nu doet hij het!