• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Doepfer Regelwerk midi fader/ sequencer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
Omdat ik mijn analoge spullen heb opgeruimd, en nog slechts 2 digitale synths heb, moet ik tot mijn spijt vaststellen, dat de regelwerk mij niet meer zo van dienst kan zijn.

Het is een geweldig apparaat, te gebruiken als 24 fader box voor midi controle, volledig vrij te programmeren, maar ook als step sequencer, over midi, maar ook met 8 cv/gates uit voor het aansturen van oud analoog.
En dan zit er als bonus ook nog een din/sync op.

Het apparaat is als nieuw, compleet met adapter en duitse handleiding. Op doepfer.de vind je er meer over.

Ik wil er 450 voor hebben, of ruilen met een perfecte Jomox Xbase09..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back