Middagggg,
Het is me nu duidelijk dat via chipsets vooral problemen geven bij geluidskaarten. Maar....
Ik heb een soundblaster 64 bulk
Die werkt prima in mijn P1 233. ik kan een 128 krijgen
Ik wil reason en fruityloops kunnen draaien. Dan......
1. Heb ik toch geen andere geluidskaart nodig?(geluiden komen immers uit de pc) Als er maar een uitgang op zit...
2. Dan, ivb geen andere geluidskaart, kan een via chipset ook?
3. Is een athlon 1200 snel genoeg om FL en Reason zonder te storen en kraken te draaien (nu giga cpu overload!!!)????
Dan ben ik al blij namelijk. Kan iemand hierop reageren? Ik bergijp dat er hier een aantal profs ronddwalen die natuurlijk vele betere systemen nodig hebben. Maar ik als hobbiest heb dat niet nodig.
Alvast bedrankt!!!!!
groenteeeeeee
Het is me nu duidelijk dat via chipsets vooral problemen geven bij geluidskaarten. Maar....
Ik heb een soundblaster 64 bulk
Die werkt prima in mijn P1 233. ik kan een 128 krijgenIk wil reason en fruityloops kunnen draaien. Dan......
1. Heb ik toch geen andere geluidskaart nodig?(geluiden komen immers uit de pc) Als er maar een uitgang op zit...
2. Dan, ivb geen andere geluidskaart, kan een via chipset ook?
3. Is een athlon 1200 snel genoeg om FL en Reason zonder te storen en kraken te draaien (nu giga cpu overload!!!)????
Dan ben ik al blij namelijk. Kan iemand hierop reageren? Ik bergijp dat er hier een aantal profs ronddwalen die natuurlijk vele betere systemen nodig hebben. Maar ik als hobbiest heb dat niet nodig.
Alvast bedrankt!!!!!
groenteeeeeee
)), dan zou je eventueel kunnen kijken naar kaarten van Audiotrak, Esi etc, maar dan praat je toch al snel over zo'n 175,- Euro en duurder.