HarFreq stelt zich voor

HarFreq

Nieuwkomer
Hallo allemaal,

Ik ben Stefan en ik studeer Nederlands in Groningen. Maar mijn grootste passie is muziek.
Ik hou me vooral bezig met DJ'en en produceren, en af en toe pingel ik een beetje op een gitaar.
De muziekstijlen die ik draai zijn chill-out en psytrance en ik produceer vooral ambient. (www.myspace.com/harmonicfrequency)
Produceren heb ik tot nu toe altijd gedaan met Reason 4 en dat bevalt me prima, maar één van mijn doelstellingen voor 2010 is een liveset en ik weet niet of ik dit met alleen Reason kan doen. Dus als er al een topic is over live-sets oid zou ik het graag willen weten :)

Ohja, mijn naam is eigenlijk Harmonic Frequency maar dat was te lang ;)

Volgens mij moet je met Reason en een leuke midicontroller en stabiele laptop aardig live kunnen hoor. :)

Wel eerst goed het hoofdzwaaien en arm in de lucht steken oefenen. Ik geef daar ook cursusen in, geef maar een pm als je geintereseerd bent in een proefmiddag.

Ik heb al wat ervaring met hoofdzwaaien. Arm in de lucht steken moet ik misschien nog aan werken, maar ik betwijfel of ik die skills nodig heb tijdens een ambient live-set.. ;)

Back