goedkoop/gratis (zooi)keyboard met midi out

Status
Please reply by conversation.

elektrofunk

THE ROBOTS ARE COMING
Hoi,

heeft iemand toevallig nog een keyboard (mag speelgoedachtig zijn als er maar normale toetsen op zitten) over. Vereiste is dat er midi out op zit en dat t geen drol kost (gratis zou helemaal te gek zijn... bv als je er echt niets mee doet, niets meer opleverd of de interne geluiden niet meer werken ofzo)... heb dit nodig voor een knutselproject :)... iemand? alvast bedankt.

Owja omgeving tilburg :P

hebik staat in de schuur mag gratis weg

ik wordt ook wels gematst
ben ff ziek hehe
vd week zalks effe in de schuur kijken
is soon keyboard met joystick plugeraan
dus direct pluggen aan je pc

Dus dan moet je, als ik het goed begrijp, even de pinout googlen en dan de joystickpoort door een DIN midipoort vervangen.

Anders heb ik nog iets voor je.
Ik hoor het wel. het is een midi-keyboard met 49 normale toetsen.

electro punk
ik drop hier morgen wel ff pixies
van t keyboard ..zietr goed uit hebm zelf nooit getest staat al byna 10 jaar hiero
heeft iemand laten staan die zich " verkocht " had zeg maar [kocht ook een mpc wist niet waar t voor was,...:bekdicht::D]

ik heb eventueel nog een roland JX1 staan. Leuk synthje. Basic rompler. Doe er niets meer mee. De hoogste Bb toets is los. Knoppen paneel werkt alleen niet meer goed (slecht contact) maar via midi nog volledig te gebruiken. Sliders werken wel (en sturen volgens mij sysex uit).
Weet niet wat je er mee wilt maar hij is in Roosendaal op te halen als je wilt. Ga verhuizen dus vind het zonde hem naar de sloop te brengen.

helaas was r-ond's keyboard overleden, en slipperman is ge-pb-ed :D...
maar tot dusver geen goedkoop of gratis keyboardje dus als iemand nog
eentje in de weg heeft staan, zou ik er heel graag iets vets van willen maken:
wat t word is nog geheim maar natuurlijk deel ik dat met jullie zodra het project af is :P.
wie o wie helpt me, enigste waar het aan moet voldoen is midi... :) rest is allemaal extra mooi mee genomen :P

Status
Please reply by conversation.
Back