Van wie kan ik een Crumar Bit 99 Kopen?

Status
Please reply by conversation.

tm-acid

Stamgast
Hallo, ik ben opzoek naar een Crumar Bit 99. Is er iemand die er een wilt verkopen? Ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig of iemand mij het verschil tussen de Bit One en de Bit 99 kan uitleggen. Ik ga er van uit de Bit 99 ''beter'' is. Ben ongelofelijk benieuwd naar deze synth omdat hij analoog is en toch heel betaalbaar. Alvast bedankt!;)

Hallo, ik ben opzoek naar een Crumar Bit 99. Is er iemand die er een wilt verkopen? Ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig of iemand mij het verschil tussen de Bit One en de Bit 99 kan uitleggen. Ik ga er van uit de Bit 99 ''beter'' is. Ben ongelofelijk benieuwd naar deze synth omdat hij analoog is en toch heel betaalbaar. Alvast bedankt!;)

oei kheb ter net eentje gekocht voor 120.- wat hel redelijk is
...de 99 hebk al eens gehad
en de keys zijn niet superb
omdat t meer budget moest zijn denkik toen !

de sound van binnen dus is erg cem achtig raw / mooiw helder asje wil

de 01 is later en een rack versie google effe
daarom wilk de 01 !!! sc6 170 is ook nog redelijk hoor khad weeers mzzl:doei::engel::luv:

Okay, ja ik wil liever toch een synth versie want ik wil er live op kunnen spelen zonder dat ik te veel zooi mee moet nemen! Maar, in welk opzicht zijn de toetsen dan zo slecht? Trouwens, je zei dat je een Crumar Bit 01 zocht, hier zie ik een advertentie voor 120 euro staat. http://link.marktplaats.nl/309713129

Alsjeblieft:kroon:

Midi implementatie van de 99 is beter dan de One, deze niet te verwarren met de 01, das een rek versie van de 99. En met die toetsen valt het wel mee. ik snap waar Ron dat vandaan heeft. Ik heb een tijd geleden mijn One grondig gereinigd en hij speelt heerlijk. Een van de weinig keys waar je de aanslaggevoeligheid kan instellen dmv een pot op de achterzijde.. Is echt een brute bak met leuke routingsmogelijkheden. Zo kan je bv de PW van de DCO's koppelen aan de velocity, ook de attack van het filter en de rate van de 2 LFO's kan je op die manier routen.

Status
Please reply by conversation.
Back