2 songs voor de prijs van geen

fuse

Gepokt en gemazeld
Hallo,

Vandaag lekker bezig geweest met 2 nummers. Soms rollen ze eruit als warme bolletjes. ;) Die laatste is overigens nog niet helemaal af, maar dat mag de download pret niet drukken.

E:
Track voor een game. Lekker donker nummertje. En geschikt gemaakt zodat er makkelijk loops van te maken zijn. Vooral die overtonen ala keelzang vind ik zelf erg gaaf. Hopelijk is hij tot in de oneindigheid te loopen. :)

http://mmbase.dyndns.org/peaks/e.mp3

F:
Kruising tussen triphop/electronica met een vleugje funk. Nog niet helemaal uitgewerkt maar de groove is wel grappig.
http://mmbase.dyndns.org/peaks/f.mp3

Ik had ze eerst op de DDS willen zetten, maar waar die gasten mee bezig zijn weet ik niet. Zeker mp3's geblocked of zo. (Kootzakken!) Dus is dit de enige manier waarop je de nummer kan scoren. :( (via een trage server die vaak uit staat dus)

Origineel geplaatst door Hover
He, kan iemand ff bij Fuse de server terug inschakelen, ik kan de bestanden niet downloaden. :D

ik ook niet :(

*huil*

Ik wil de song database teruuuuuug. :(

Maar overdag onder werktijd werkt het wel. :)

Laatst gewijzigd:
*schop*

Damen en heren !

Fuse ze server staat aan !!

Origineel geplaatst door AOR
Fuse ze server staat aan !!

Hij staat altijd aan hoor. (UPS is zo verrekeste hendig) Alleen draait Apache alleen als m'n huisgenoot slaapt of werkt. ;)

1 woord:

hoezoikverslaafdaanwarcraftIII ?

UT is trouwens veel gaver!

sorry, hoor >:|

Ik ben nu met de chocoladeletter 'f' bezig. Die klinkt echt lekker, deze muziek wil ik gewoon lekker op de bank met een dikke stick luisteren. Hoeveel van dit soort nummers heb je nu al af? Want dan moet je me maar een cd'tje sturen. 8) Want deze muziek moet ik gewoon achtermekaardoorhoren.

lekker neerslachtig, no further comment...

' heb 'm weer gratis op m'n HD gezet. bedankt! ik vind m wel goed, wat ik mis is misschien een pakkende melodie lijn, of een detail dat m net iets specialer maakt.. of juist iets heel lelijks of onverwachts.. nou ja. 't klinkt best wel netjes.:)ik werd niet echt verrast.

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
' heb 'm weer gratis op m'n HD gezet. bedankt! ik vind m wel goed, wat ik mis is misschien een pakkende melodie lijn, of een detail dat m net iets specialer maakt.. of juist iets heel lelijks of onverwachts.. nou ja. 't klinkt best wel netjes.:)ik werd niet echt verrast.

Dat 'mist'* inderdaad, maar dat is wel smaakgebonden. Ik vind het persoonlijk erg lekker dat het zo enorm 'hangerig' klinkt. Héél rustgevend. lekkerrr..

edit: * dus niet

oh yeah e.mp3 is echt wreed!!
vond alleen dat stukje met die standaard klinkende beat vanaf 4:16 niet zo passen
hij kan misschien nog wat verder uitgewerkt worden, maar zo is ie ook al erg lekker :okdan:

ik heb naar f.mp3 geluistert.
en euhm ja...... wat moet je nu zeggen op zo'n track?
behalve: :dj: :halleluja :z
heel knap hoor.

greets isnieZot

Back