[track] STicKX & EDP tezaam!

Hij is gaaf! Lekker in your face maar ook best wel schel. Ideaal voor in de auto s'avonds laat en scheuren maar. ;)

Denk dat je op moet passen met het laag, het klinkt nu een beetje sompig. Denk dat mixen wel een uitdaging is met zoveel harde tracks door elkaar. ;)

Lekker genieten hoor.

haha leuk eens ff luisteren tis laat dus als ik onzin uitkraam weet je hoe t komt :Z
het begint erg interessant meteen de aandacht getrokken, apparte stijl laat ik maar zeggen hihi leuk :P
vooral doorgaan ! laat op 3.13 please please please een lekkere knaller komen dat is wat ik daar mis !
echt zo van dat je het echt stil laat vallen en dat dan de beats er echt in knallen. dat gebeurt nu niet !
mix het verder uit en maak het af en je hebt een leuke vreemde track met een lekkere blazer (mag best eerder erin hoor)

Zoals ik je gisteren al zei:

Zoals ik je gisteren al zei:

Klinkt lekker, inderdaad wat schel. Kan het goed verdragen maar dit soort muziek kan ik niet al te lang verdragen.

Aparte mix van stijlen. Leuk gedaan.

:)

ik vind dit dus echt een superlekker nummer.
bassline geluid doet me een beetje denken aan die gary numan bassline (m.e.) die basement jaxx heeft gejat.
dat gef*ck met die samplerates vind ik ook echt cool. en klokken zijn per definitie cool (beetje goed opgelet bij KG, matthias? ;) )

even de puntjes uit bovenstaande posts afwerken en het is echt een wereldnummer :okdan:

wauw bedankt mensen!

die lead komt uit FM7. Wat loopjes gemaakt met de machinedrum en deze goed verpest met bitcrusher.

EDP en ik komen snel weer tezaam als het aan mij ligt, dit nummer moet nog af en de inspiratie is er voor nog meer muziek :)

Het begint (tot 30 seconden) echt serieus met een vroegere Aphex Twin achtige sound, daar heb je mijn eerste punt al mee verdient. Lekkere basis.

En dan wordt het toch maar wel een dancenummer.

Die zoemende bass waar het hele nummer bijna om draait is erg lekker, maar ik zou hem om eerlijk te zijn besparen, want volgens mij hoor je deze zelfde bass-string de gehele track en ook nog eens in dezelfde melodie.

Net als de bass zou ik dit met meer geluiden doen, ik hoor veel geluiden vaak terugkomen.

Maar, jah... jullie hebben de track in een middag gemaakt, dus ik mag aannemen dat jullie ff snel een einde hebben gemaakt om zo ff naar het resultaat als geheel te kunnen luisteren.

ohja: wat ik bijna vergeet te zeggen: Ik vind het erg goed klinken !! :)

Mijn aanbeveling is dat jullie ZSM deze track afmaken en gaan opsturen, want het klinkt gewoon goed. ;)

Lekker!

yep nummer heeft trouwens als titel abou jah jah

@cyan yep jorrit is vast trots op me. het zijn niet echt klokken al hoiewel ze wel zo klinken maar dat komt omdat er een septiem en zo op elkaar zitten en nog wat layers.

maar er komen zeker nog wat van dit soort nummertjes van onze hand

Origineel geplaatst door EDP
yep nummer heeft trouwens als titel abou jah jah

@cyan yep jorrit is vast trots op me. het zijn niet echt klokken al hoiewel ze wel zo klinken maar dat komt omdat er een septiem en zo op elkaar zitten en nog wat layers.

maar er komen zeker nog wat van dit soort nummertjes van onze hand

Jah echt wel... Ik vind het een geslaagt project!

vette track hoor! als enige opmerkingen: ik zou de beats graag wat minder 4-on-the-floor willen..laat die kick op elke tel gerust weg.......wat wilder qua ritme mag! ;)

en het einde idd iets meer uitbouwen.....

Goed werk mannen! :okdan:
Lekker originele sound en een lekker pompend, piepend en krakend geheel. Niks op aan te merken eigenlijk...

Lekker spacy introotje!

Lage strings klinken ook wel lekker.
hehehe leuk melodietje... beetje valsig en dat maakt het net weer lekker. zwaar gedetuned?
Op 2 minuten een leuke break.
Het is best wel een volgebouwde track.
De strings brengen wat rust.
En gegierrrrr!!! Altijd goed :)

Hij klinkt best wel af.

Puntjes:
-Het akkoordenschema is wel vaak gebruikt (door meerdere artiesten bedoel ik.)
-Najaah het valse geluidjes wat ik wel leuk vindt
-(damn... ik kan zo geen 3e punt vinden)
-leuk dat jullie geen uitgemolken 909 hihat setje hebben gebruikt (tenminste, zo klinkt het niet)
-Breakbeatje is ook leuk rond 2:00

Nice one :)

[toevoeging]

Als ik dit hoor zie ik er een videoclip bij met 2 speelgoedrobotjes die proberen te ontsnappen uit een huis en de wereld in willen trekken. (ja ik weet dat er al een hoop van dat soort clips zijn... maar goed, ik zie dat nu eenmaal)

[/toevoeging]

Back