Novation Support,

Vic

Soldeerprofeet
Heb onlangs een Supernova II op de kop getikt met 1 gammele data encoder en 6 ontbrekende knobs.

1 E-mailtje naar Novation en lap....paar dagen later ligt alles gratis in de bus :-)

Das nog een Support

Dat wilde ik even kwijt :biertje:
goeie dingen mogen ook gezegt worden :peukie:

Vic

Een tijdje terug heb ik Novation, M-Audio, Roland en nog wat anderen gemaild op zoek naar de specificaties van hun aanpak voor het assignen van CCs aan MIDI-controllers. Overal kreeg ik een afwijzend antwoord, maar Novation was uitmuntend behulpzaam en heeft zelfs van alles voor me uitgezocht. Novation support is super!:halleluja

Novation support is de beste die ik ken. Zeer uitgebreide en vriendelijke antwoorden op mijn vragen. Kunnen bepaalde anderen wat van leren.

Grappig dit!
Toen de eerste bassstation uitkwam destijds (ergens 1996 ofzo?) wilde ik hem meteen hebben maar de winkel waar ik hem toen wilde kopen wilde hem niet voor me bestellen omdat ze vonden (dachten) dat ze geen support zouden krijgen. In plaats van in Purmerend heb ik hem dus maar bij studio de Dijk gekocht destijds. Veel plezier van gehad trouwens van dat ding, zoveel dat ik er pas weer eentje heb teruggekocht!

En de support is inderdaad goed, lang geleden ook al eens contact gehad over de drumstation v1 die ik ook meteen had gekocht en waar voedingsproblemen mee waren. Werd meteen geholpen!

Back