Hoe ben je hier terecht gekomen? II

Hoe ben je hier terecht gekomen? II

• Via een kennis (mondeling)

Stemmen: 35 20,3%
  • Via een kennis (Raad ons aan)

Stemmen: 4 2,3%
  • Via een kennis (IRC / ICQ)

Stemmen: 5 2,9%
  • Via een kennis (email)

Stemmen: 5 2,9%
  • Via zoekmachine

Stemmen: 69 40,1%
  • Via een advertentie

Stemmen: 0 0,0%
  • Via een link collaga forum

Stemmen: 21 12,2%
  • Via een tijdschrift

Stemmen: 6 3,5%
  • Anders (graag vermelden):

Stemmen: 27 15,7%

• Totaal aantal stemmers
    172
ik ging een M-DC 1 en een MC-202 kopen van een vreemde gast die samen met een andere mafkees een acid liveset geven en hun gear hadden in venlo bij die andere mafkees en die hadden het over weer een nog maffer en vagere website over synts waar wel 30 mensen over synths lulden en die vonden dat ik zo goed kon lullen dat ik daar ook maar moest komen lullen

Origineel geplaatst door matt second
ik ging een M-DC 1 en een MC-202 kopen van een vreemde gast die samen met een andere mafkees een acid liveset geven en hun gear hadden in venlo bij die andere mafkees en die hadden het over weer een nog maffer en vagere website over synts waar wel 30 mensen over synths lulden en die vonden dat ik zo goed kon lullen dat ik daar ook maar moest komen lullen

:D

Ik vraag me af wie die vreemde snuiters dan wel mogen zijn ;)

Trouwens ''30 mensen'', dat is wellicht al een eeeeeeuwigheid geleden neem ik aan, intussen is dat aantal toch al een beetje hoger.

Anders nl.

Ik zou het eigenlijk echt niet weten. Nooit kwam ik hier en opeens zit ik hier elke dag maar hoe is me een groot raadsel:confused:

Maar ben wel blij met zo`n site als deze, altijd vriendelijke mensen, alles in het nederlands en het mooie nog vroeger moest ik altijd alles aan me vader vragen van wat is een sequencer en zo maar tegen woordig komt ie bij mij sinds ik hier een hoop heb bijgeleerd:)

ik weet het niet meer precies
in die tijd was ik net begonnen met het kopen van vintage synths en drummachines
waarschijnlijk was ik opzoek naar mensen met een soortgelijke afwijking ;)

ik weet wel dat ik het metteen een erg koel forum vond
betere vraag is... hoe kom ik hier ooit weer weg :bekdicht:

Via matt second, die had het weer van twee gekke Limburgers gehoord.

Origineel geplaatst door Synic
Via matt second, die had het weer van twee gekke Limburgers gehoord.
Brabant is geen limburg!!!!!!

ik kwam via exploitation.nl (een muziek community voor houserige mensen zeg maar, waar ik al een tijdje lid ben) op een artikel op FOK! en daarvandaan kwam ik hier terrecht. ik heb FOK! sindsdien niet meer gezien ;)

ehhhh kwas opzoek naar iets
kweetniet meer wat
al is het nog maar kort geleden

ik heb een geheugen als een.....................
zo'n ding met gaatjes
(H. Finkers, De zon ging zinloos onder morgen moet zij toch weer op, toegift.)

wie heeft dit forum eigenlijk opgericht en wanneer?
of is er al een "de geschiedenis van het (D)SF" thread?

Er bestaat ook een gitaarforum.nl, dus ik dacht: "Dan bestaat synthforum.nl ook wel!!" :okdan:

Back