Stageplek!

Medicci

Stamgast
Een keer wat anders als de meeste topics but i'll give it a try.

Ik ben Jelmer, een 3e jaars student Sound-Design op het Friesland College in Leeuwarden. Zelf woon ik in Wijhe in Overijssel (tussen Zwolle-Deventer).

Ik ben al enige tijd opzoek naar een ''goede'' stageplek.
Het liefst loop ik in een 'elektronische' studio stage inplaats van een opname-studio. Dit omdat ik straks niet verder wil gaan met opnames van bands etc. en dit ook al regelmatig gedaan heb.

Mijn leerdoelen zijn:

- Mixing
- Mastering
- Muziek produceren
- Eventuele administratieve handelingen (muziek-gericht)
- Synthese
- en alles hieromheen

Misschien weten jullie een goede stageplek ergens in nederland/buitenland.
Of ergens waar ik bijvoorbeeld externe projecten kan doen o.i.d.

Voorbeelden van mijn muziek, PM mij.

Alvast Bedankt!:okdan:

Laatst gewijzigd:
Een keer wat anders als de meeste topics but i'll give it a try.

Ik ben Jelmer, een 3e jaars student Sound-Design op het Friesland College in Leeuwarden. Zelf woon ik in Wijhe (tussen Zwolle-Deventer).

Ik ben al enige tijd opzoek naar een ''goede'' stageplek.
Het liefst loop ik in een 'elektronische' studio stage inplaats van een opname-studio. Dit omdat ik straks niet verder wil gaan met opnames van bands etc. en dit ook al regelmatig gedaan heb.

Mijn leerdoelen zijn:

- Mixing
- Mastering
- Muziek produceren
- Synthese
- en alles hieromheen

Zelf produceer ik verschillende soorten muziek zoals o.a.:
- House
- Minimal
- Tekno/Core

Misschien weten jullie een goede stageplek ergens in nederland/buitenland.
Of ergens waar ik bijvoorbeeld externe projecten kan doen o.i.d.

Voorbeelden van mijn muziek, PM mij.

Alvast Bedankt!:okdan:

Mijn leerdoelen zijn:

- Mixing
- Mastering[
- Muziek produceren
- Synthese
- en alles hieromheen

je vergeet koffie halen !
[ ik zou tek no / house produceren ,...beetje achterwege laten opje cv / aanvraag stage ..meeste eget sound technici zitten niet te wachten op techno boys

klinkt stevig istook
sc6
friesland check cyber 6
heeft studio

Ja precies.. het was meer zo van dat jullie weten wat voor muziek ik maak snapje ;)!
De stageplek hoeft zeker NIET in friesland te zijn omdat ik in overijssel woon..
In ieder geval bedankt (Y) ik zal eens kijken..

Stundent? Scholier bedoel je...

Struin Hilversum maar eens af (check de omroep en productie-websites op plekken), in de provincie zit bijna niets.

Was voor mij destijds echt een hel om een stageplek te vinden.
Uiteindelijk had ik er een gevonden. Stage bij een klein dance-label. Veel pop- / danceproducties gedaan, veel geleerd en veel contacten aan overgehouden!!!

Nu zou ik zelf eigenlijk wel een stagair willen aannemen, ware het niet dat ik er eigenlijk geen plek (letterlijk) voor heb en ik woon nou niet echt in de buurt..... (Roosendaal).....

Enfin, erover babbelen kan altijd eens, bij interesse, pb me maar!

Succes met zoeken iig!!!

Was voor mij destijds echt een hel om een stageplek te vinden.
Uiteindelijk had ik er een gevonden. Stage bij een klein dance-label. Veel pop- / danceproducties gedaan, veel geleerd en veel contacten aan overgehouden!!!

Nu zou ik zelf eigenlijk wel een stagair willen aannemen, ware het niet dat ik er eigenlijk geen plek (letterlijk) voor heb en ik woon nou niet echt in de buurt..... (Roosendaal).....

Enfin, erover babbelen kan altijd eens, bij interesse, pb me maar!

Succes met zoeken iig!!!

Ben wel benieuwd, ik woon in Roosendaal en doe momenteel audiovisuele producties. Hoe heet je bedrijf?

@ Document1: Wat bedoel je precies met ''lama ik kan niet lezen''.
Heb ik iets over het hoofd gezien :P?

@Subgroover, wij hebben een tijd geleden gemailed en je hebt mijn producties gehoord.

Je kon mij al vermelden dat het niet precies is wat jij zocht want je zocht iemand die ook bijvoorbeeld een britney spears track in elkaar kan zetten.

Dit heb ik eigenlijk nog niet veel gedaan, probeer zelf all-round te werken en verder ben ik wel breed opgesteld. Maar dit is ook een onderdeel waar een stage voor is bedoeld.

(Y)

Trouwens om even te vermelden:
Ik loop nu tot eind april stage bij mijn leraar Phil Mills in Leeuwarden.
Ik zoek dus nog een stageplek vanaf begin mei tot begin juli.

@Subgroover, wij hebben een tijd geleden gemailed en je hebt mijn producties gehoord.

Oh ja... sorry... heb van verschillende mensen mailtjes gehad, dus vandaar dat ik even de draad kwijt was..... 8)

In ieder geval succes op de stage die je al gevonden hebt en met je verdere zoektocht!

Back