Stageplek!

Medicci

Stamgast
Een keer wat anders als de meeste topics but i'll give it a try.

Ik ben Jelmer, een 3e jaars student Sound-Design op het Friesland College in Leeuwarden. Zelf woon ik in Wijhe in Overijssel (tussen Zwolle-Deventer).

Ik ben al enige tijd opzoek naar een ''goede'' stageplek.
Het liefst loop ik in een 'elektronische' studio stage inplaats van een opname-studio. Dit omdat ik straks niet verder wil gaan met opnames van bands etc. en dit ook al regelmatig gedaan heb.

Mijn leerdoelen zijn:

- Mixing
- Mastering
- Muziek produceren
- Eventuele administratieve handelingen (muziek-gericht)
- Synthese
- en alles hieromheen

Misschien weten jullie een goede stageplek ergens in nederland/buitenland.
Of ergens waar ik bijvoorbeeld externe projecten kan doen o.i.d.

Voorbeelden van mijn muziek, PM mij.

Alvast Bedankt!:okdan:

Laatst gewijzigd:
Een keer wat anders als de meeste topics but i'll give it a try.

Ik ben Jelmer, een 3e jaars student Sound-Design op het Friesland College in Leeuwarden. Zelf woon ik in Wijhe (tussen Zwolle-Deventer).

Ik ben al enige tijd opzoek naar een ''goede'' stageplek.
Het liefst loop ik in een 'elektronische' studio stage inplaats van een opname-studio. Dit omdat ik straks niet verder wil gaan met opnames van bands etc. en dit ook al regelmatig gedaan heb.

Mijn leerdoelen zijn:

- Mixing
- Mastering
- Muziek produceren
- Synthese
- en alles hieromheen

Zelf produceer ik verschillende soorten muziek zoals o.a.:
- House
- Minimal
- Tekno/Core

Misschien weten jullie een goede stageplek ergens in nederland/buitenland.
Of ergens waar ik bijvoorbeeld externe projecten kan doen o.i.d.

Voorbeelden van mijn muziek, PM mij.

Alvast Bedankt!:okdan:

Mijn leerdoelen zijn:

- Mixing
- Mastering[
- Muziek produceren
- Synthese
- en alles hieromheen

je vergeet koffie halen !