Yow!!!
Lache man, ik wist echt niet dat deze thread nog liep. Zelfs Roel had me niet ff gewaarschuwd.
Maareh, om ff antwoord te geven

Ik loop nu sinds 2 weken stage bij Patriott en ik ben idd al gewaarschuwd door een klasgenoot, die het weer door had gekregen van Alex.
Het is zo dat momenteel een hoop aan het veranderen is heb ik wel door... ze zijn van Rosmalen naar Eersel verhuisd, ome Mental Theo is niet meer binnen het bedrijf. Ze hebben nu iemand erbij die puur voor marketing etc. gaat. En mij hebben ze nu voor in de studio.
Over jatwerk, ja, ik weet dat ik daar echt supergoed voor moet uitkijken. Marcel van Patriott zei ook tegen me dat er in de dance-wereld absoluut geen vrienden bestaan, allemaal concurrenten als iets er op aan komt.
Ik liet eens wat dingen van mij horen en over een track was hij echt suuuuper enthousiast.
Hij vroeg meteen om een kopie'tje om eens ergens te draaien in een club. Toen heb ik direct nee gezegd, want ik heb al andere afspraken omtrend dat nummer.
(Ik heb het overigens wel aangetekend naar mezelf opgestuurd, maar ik weet niet of dat heel nuttig is).
Maar voor de rest bevalt het wel super hoor. Vorige week zelf heel de studio in elkaar geknutseld en het werkt. Meteen begonnen met een eerste projectje.
Geen eigen muziek, dit project, maar herproductie van al iets bestaands, dus kan ik niet meteen m'n hoofd stoten bij het eerste wat ik maak. Althans... ik hoop van niet.
Maar als jullie het ok vinden, kan ik Marcel evt. wel vragen wat er zich allemaal speelt op het gebied van wat hij met jullie tracks mis/gedaan heeft.
In ieder geval ben ik blij dat ik een stageplek gevonden heb, en nog een in mijn straatje ook. Studioproducties als bands opnemen vind ik helemaal geweldig, maar dancemuziek maak ik al sinds ik begon te prutsen op een atari op m'n 13e
Ik had ook al een andere stageplek gevonden overigens, bij Creative Sounds in Hilversum.
Daar was het de bedoeling dat ik stemmen voor tekenfilms ging opnemen / editten / tekenfilmbandjes inladen enz...
Opzich een hele vette stage en goede contacten, maar ik blijf erbij dat dat toch wel heel erg de Sounddesign kant opgaat en je weinig creatief meer met muziek bezig bent. Helemaal niet eigenlijk.
Maar iig bedankt voor jullie reacties en waarschuwingen, ik bent op mijne hoede!!!
Groeten, Sub.