Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
) In ieder geval, een 18 jarige mag zoiets nog wel.
Twee verschillende meningen, waarom ook niet?
Hoewel ik denk dat ik wel een redelijk antwoord heb gegeven aan een beginneling op het synthesizer gebied, dus ik voel me niet zo aangevallen, wil ik er wel rekening mee houden dat de TS'er nog bij de jongeren zo niet jongsten behoort. Dan is het een kwestie van groei. Hoe vaak kom je hier niet de houding van "Ik wil gevoed worden!" tegen? Natuurlijk, het lijkt erg kinderachtig gedrag, maar er kritiek op hebben, dat is pas terecht als iemand 30 jaar is of een vrouw... (Ehhh, dat laatste heb ik niet geschreven, hoor) In ieder geval, een 18 jarige mag zoiets nog wel.
Dus suggesties geven kost beslist niet erg veel moeite.
Natuurlijk komt het vervelend over als je leuk even de tijd hebt om eens lekker over synths te schrijven en zo'n dwingende vragende opstelling komt daar tussen. Antwoord er dan niet op is het credo, toch?
Voor hen die nog ooit kinderen gaan opvoeden stel ik vast voor dat, wanneer je vijfjarige je aandacht wil, dan niet te zeggen dat het moet ophouden, want dan krijgt het kind toch de zin, ook niet te zwijgen, want dan gaat het maar door, maar te zeggen dat je het gehoord hebt, maar nu geen tijd hebt, of zoiets.
Zij die kinderen hebben herkennen dit waarschijnlijk wel
Papa Wout
Denk je dat volwassen worden iets met leeftijd te maken heeft? Sommigen en ik durf zelfs te stellen: zeer velen, behouden het emotionele gedrag van een 5 jarige. Die blijven zich afhankelijk opstellen van anderen en kunnen zelfs gaan eisen... Een 18 jarige met een 5 jarige vergelijken is volgens mij appels met peren vergelijken. Iemand van 18 heeft op school vast al wel geleerd hoe je informatie moet zoeken, hoe je dingen netjes kunt vragen enz.
Of worden boos als het niet gaat zo als ze verwachten...
Als je daar allergisch voor bent, dan krab je wel heel wat af...Misschien maak ik me wel te druk, maar ik krijg gewoon jeuk van zulke figuren. Die kom ik maar al te vaak op straat tegen.

Dank U! U bent eigenlijk te maargoed voor deze wereld...... Maargoed, voor mensen die nog iets nuttigs toe willen voegen: Ga uw gang.

Het gaat toch ook om fatsoens normen, of ken je dat op Curacao niet?
De gedachtenpolitie tekent bezwaar aan tegen deze passage 
Wil je met me trouwen?Ik ben 30+ gedraag me als een kind en kleed me als een vrouw....wat nu Wout?...