welke comp is dit?

jwhagenbeek

Ouwe rot
compressor.jpg

zojuist gewonnen op ebay maar geen flauw idee waar ik op geboden heb :eureka:

hij ziet er op zich best aantrekkelijk uit vind ik. er staat op: "time machine pro-series" al sla je me dood. en misschien is t echt de vonst van het jaar, zo heb ik ook de oude D&R comps uitgeprobeerd en die vind ik lekker lomp pompen op de drums, puur als effect.

er staat op: "time machine pro-series"

Ah,. time machine pro,...Komt uit engeland,.. ik zag er ooit 1 in The Tardis,.. dr Who gebruikte m om daleks mee te op te sporen! :D

Staat er niks achterop? zo'n plaatje met serienr ofzo? En doe es een pic van dat logootje rechts? Want dat staat er dan weer net niet op!

hhm vandaag binnen gekomen en jammer genoeg niet goed verpakt geweesd... resultaat hij doet niks als je er stroom op zet. ik ga er nog maar even naar kijken.
de chips waar hij op werkt zijn TL064CN en TL074CN.

zou het kunnen dat ie op 120V werkt als ie uit engeland komt?
heb m zonder na te denken in 220 gestoken maar bij de tweede keer onder zn hoed kijkend zie ik dat op de transformator 120V staat... :S

hhm vandaag binnen gekomen en jammer genoeg niet goed verpakt geweesd... resultaat hij doet niks als je er stroom op zet. ik ga er nog maar even naar kijken.
de chips waar hij op werkt zijn TL064CN en TL074CN.

zou het kunnen dat ie op 120V werkt als ie uit engeland komt?
heb m zonder na te denken in 220 gestoken maar bij de tweede keer onder zn hoed kijkend zie ik dat op de transformator 120V staat... :S

Hmmm das niet zo best.....:(

misschien valt t nog wel mee, ben blij dat ik niet onder stroom stond want de mains bedrading zat los. hoewel op de transformator 120V staat heeft de vorige eigenaar hem met 220V gebruikt. is dat handig? ik weet het niet ik zal er wel achterkomen. er zitten na de trafo en elco's wel twee van die dingen met 3 pootjes in die het voltage terugvormen naar 15V maar volgens mij moet je daar geen 30V in drukken om niet al te warm te worden. eerst maar even de mains aan de pcb lassen

ja na het vastlassen van de pootjes doet ie wat ie moet doen, heb nog geen vergelijkend waren onderzoek gedaan maar daar ben ik ook de juiste persoon niet voor :P klinkt ie lekker dan klinkt ie lekker, en dan vooral als effect. ik ben eigenlijk niet zo'n compressor mannetje. zou eigenlijk niet eens weten of ik er nut aan heb. zit te denken om m na een analoge delay te gooien en dan de delay opschroeven ofzo of een kick rauwer maken. voor de normale compressor toepassingen denk ik niet dat ik daar iets voor nodig heb.

engeland heeft ook een andere stekker aansluiting.
De 2 pinnen zijn wel gelijk, maar er zit dan ook nog een 4-kantige aardpin aan.
En by the way, Engeland heeft ook 230v, net als bij ons hier.
Maar gelukkig doet ie het alweer hooir ik

Back