Speedy J vraagje.....

Re: Overigens

Re: Overigens

Origineel geplaatst door kratarknathrak
Heb ik VRS MBNT PCS II van hem nog liggen (uitgebracht onder zijn eigen naam), en dat vind ik ook een erg goed album. G-spot en Public Energy zijn inderdaad ook goed. Maar terugkijkend op het werk van Herr Paap (en ik heb bijna alles), kan ik zeggen day Loudboxer verreweg zijn minst interessante werk is. Tja, als je van stamptechno houdt, vind je dat wel leuk, maar als het om stampen gaat geef ik de voorkeur aan EBM.

Overigens denk ik dat mensen die loudboxer goed vinden, ook eens moeten luisteren naar Pierrepoint. Die jongen zit wel meer in de EBM richting, maar hij maakt ook van die doorstamp-live-gemixde albums. Wellicht voor sommigen hier de moeite van het checken waard.

Die 2 VRS-MBNT-PCS cd's heb ik ook en vind ik echt super. Vooral nummer II is wel favoriet hier. Staan ook maar 3 tracks op 8~

Loudboxer vind ik wel okay, maar de vele live sets die van Speedy J te vinden zijn op het internet, bevatten veelal dezelfde tracks en vind ik nog veel beter eigenlijk wel :okdan:

Converter

Converter

Origineel geplaatst door mindscan

Ik ben er al een tijdje naar op zoek. Bol en plato hebben hem niet.
Oh ja , wie kan mij vertellen waar ik cd's van CONVERTER kan bemachtigen, nu we toch in dat straatje muziek zitten.
Shockfront heb ik in mijn bezit gelukkig, maar de rest is niet aan te komen.

Alvast bedankt

Converter en ander werk van de Ant-zen stal kan je krijgen bij Lalaland in de nieuwstraat in Den Haag. Verder staat er op gothic/electro feestjes vaak een CD stand van Triton uit Dusseldorf. Die verkoopt ook CDs van het Ant-zen label, en van Hands productions, die ook grossieren in industriele stamp. Cyberia in de Ekko in Utrecht is zo'n feest. Komende vrijdag is er weer een. Zeker even blijven hangen, wat Converter wordt op dat feest regelmatig gedraaid.

hij neemtalles op in zijn dr-4 noemde ie in een interview zijn kladblok...Daarna met de logic fiskar en de cubase prittstift en gaan...

kom ik met mijn atari...

Atari rulez !!!

Loudboxer vind ik niet slecht maar niet vernieuwend zoals Public Energy en Shocking Hobby maar dat zal zijn bedoeling ook niet geweest zijn.

Loudboxer deed me wel heel erg denken aan DE9 en Decks FX van Ritchie Hawtin.

Origineel geplaatst door De Voorman
hij neemtalles op in zijn dr-4 noemde ie in een interview zijn kladblok...Daarna met de logic fiskar en de cubase prittstift en gaan...

kom ik met mijn atari...

En dan rijdt ie gewapend met laptop ff naar de r'damse haven waar ie gaat pielen (voor extra inspiratie :D )

Loudboxer deed me wel heel erg denken aan DE9 en Decks FX van Ritchie Hawtin.

Ja inderdaad....

Back