dance track van vroeger

Ligt op het puntje van me tong....ik ga ff me collectie browsen ik heb m ergens op cd staan. brb.

edit: he bah zoenende mannen....

Ligt op het puntje van me tong....

Bij die gasten in het filmpje lag het zo te zien iets verder dan het puntje van de tong :D

Ik vind die muziek uit die tijd vaak echt wel goed hoor...ook veel Nederlandse producties toen, mensen die echt vernieuwend bezig waren. Ik zeg niet dat er nu niets interessants meer gebeurt, maar de feel was volgens mij toch wel anders.

Ach, vroegah......'t kan ook gewoon aan mij liggen :(

:dubbel: :halleluja Bij die gasten was het meer huigen...8~ :r

Maar ja vroegah......toen was het laken natuurlijk witter dan dat het nu is. Maar idd wat ik zo nu en dan op de radio hoor voorbij komen is ook niet mijn pakkie aan. Nog zo'n leuke kraker uit die tijd was Jaydee - Plastik Dreams oftewel Robin Albers...

Aan deze heb ik ook erg goede herinneringen! (was in het filmpje natuurlijk al te horen)

lekkere tracks hoor! Ik denk dat de kracht in de eenvoud zit, 909 aan en knallen maar :yamaha:

Het jakhalzen filmpje daarentegen vind ik weer zo typisch nederlands calvinistisch. Zo van, dit is het resultaat van 10 jaar (ofzo) hardcore feesten.

Lekkere nummers uit die tijd, 1997?

Nope nog vroeger....Rubb it In is meen ik uit '91
Ja die wel, 303 rulede toen nog. Maar mary go wild is van rond 97 dacht ik.

Ja die wel, 303 rulede toen nog. Maar mary go wild is van rond 97 dacht ik.

Klopt....

Nog een 303 kraker... Edge Of Motion - SetUp 707 uit '92.

Stamp aciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiid.....is ook nog een dikke technoremix van gemaakt door dj Misjah van X-Trax....uitgebracht op het nl label Highlandbeats van Jan Liefhebber, wat ook inmiddels ter ziele is helaas. :(

Dit is ook een old (;)) time favorite

Klopt....

Nog een 303 kraker... Edge Of Motion - SetUp 707 uit '92.

YouTube- edge of motion - set up 707

Stamp aciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiid.....is ook nog een dikke technoremix van gemaakt door dj Misjah van X-Trax....uitgebracht op het nl label Highlandbeats van Jan Liefhebber, wat ook inmiddels ter ziele is helaas. :(

Dat is wel een erg froge 303 ze

Die sample is al zo vele malen gerecycled. En ecstasy club heeft hem zeker ook ergens vandaan.

Back