[TECHNO] Dirty Young Man

AOR

Ouwe rot
In navolging op de vraag of ik de hele track wilde posten nav het topic van "[Test] zelf fuse bedankt" of zoiets:

http://www.alexorion.com/music/AOR_Unnamed_fused.mp3

Ik ben er zelf aardig content en ben benieuwd wat de experts ervan vinden.

Afkrakers, afzeikende kritiek en deprimerende kritiek zijn als altijd welkom. :D

Deze track is bereid met Reason, dus volledig software-matig gemaakt.

Hoogachtend,
Leks

lekker hoor, vind t alleen af en toe een beetje "nasaal" klinken (om me vreemd uit te drukken) door t filterwerk. Misschien iets dat op te lossen valt, maar verder vind ik m erg lekker :)

zoals ik al zei; hij pumpt als de nete, en hij is heerlijk dansbaar... precies zoals ik ze lekker vind! Dit zou btw geweldig in een set van me kunnen passen. Des te meer redenen om te releasesn die shit :D

Maar 1 dingetje, ik begrijp wat Pjotr zegt, af en toe slaan de filters, flangers (weet ikveel wat je hebt gebruikt) en dan gaat ie ook wat meer surround zeg maar... Mischien zou je dat wat kunnen minderen....

Alhoewel het niet echt een storende factor is!

nassaal?

nassaal?

Bedoelen jullie dat de gefilterde stukken teveel overheersen, althans de filters/phasers?

In welke gedeelte is dit? In de break?

overal, krijg je af en toe een niet vol geluid doordat een moot van je signaal dus gemangeld wordt

Dus het effect mist zijn doel? Over de meeste geluiden zit wel een phasereffect, ik denk dat ik er maar gewoon een aantal uithaal.

tnx voor de tip.

Met alle respect, maar er gebeurt 6 minuten lang eigenlijk helemaal niets. Leuk nummertje voor een DJ om er een minuutje ofzo van in een mix te gooien, maar meer ook niet.

Origineel geplaatst door omiel
Met alle respect, maar er gebeurt 6 minuten lang eigenlijk helemaal niets. Leuk nummertje voor een DJ om er een minuutje ofzo van in een mix te gooien, maar meer ook niet.
'

Ben je geen techno gewend of zo? Ik vind het echt een klasse nummer, en ik denk daarbij dat dit ook meer dansvloer gericht is, dus je moet er van gaan "swingen" en dat doet de track zeker!

Origineel geplaatst door forcesupreme
Ben je geen techno gewend of zo?

Zie kitlist, ik geloof niet dat je daar iets anders mee kan maken. ;)

ik denk daarbij dat dit ook meer dansvloer gericht is,

Dat zeg ik dus.

Ehm....wat dacht je dan van italo-disco ?

8) 8)

equate

Dat zeg ik dus.

Nou, die kitlist zegt mij niet zoveel, ik ben nl. een noob op hardware gebied!
Maar goed... Ik vond het een beetje "hard" zeg maar hoe je dat zei, want ik vind het een beetje onzin om te zeggen dat er niks gebeurt met de track. Voor zo'n soort track gebeurt er genoeg, luister eens naar die percussie!
Om hier nou complexe melodie lijnen bij te voegen? dat zou niet echt bij het geheel passen... denk ik...

Dansvloer gericht wil niet per definitie zeggen dat iets dj vriendelijk is toch? Dj vriendelijk noem ik een track die langzaam opbouwt en wanneer er veel rekening word gehouden met de mix van de dj.

Origineel geplaatst door forcesupreme
'

Ben je geen techno gewend of zo? Ik vind het echt een klasse nummer, en ik denk daarbij dat dit ook meer dansvloer gericht is, dus je moet er van gaan "swingen" en dat doet de track zeker!

ik wil niet zeiken...maar waarom noem je dit techno?
het is meer een loop met filters..verder alle respect wat hij met zijn ding doet.

das alles eigenlijk voordat er weer een discussie los gaat barsten

Dammit lui... hebben jullie wel eens een sessie van Carl Cox of een dergelijke DJ gehoord. Als dit nummer van AOR geen goeie Techno track is dan kan Carl ook wel direct inpakken... Maar helaas, deze meneer draait al jaren ;)

Dussss...

Origineel geplaatst door Almeros
Maar helaas, deze meneer draait al jaren
Dussss...

En Saddam is al een paar decenia lang staatshoofd.....

Back