Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door omiel
Met alle respect, maar er gebeurt 6 minuten lang eigenlijk helemaal niets. Leuk nummertje voor een DJ om er een minuutje ofzo van in een mix te gooien, maar meer ook niet.
Origineel geplaatst door Hover
Wat ik mis is 'op tijd en stond' een goeie lead klank of zoiets, om wakker te blijven. Ander treedt vervelling toch al gauw op.
Geen leads etc. please... dit is Techno... zo is het nou eenmaal...wat jullie willen is een andere stijl muziek... Vraag DAT dan, maar probeer a.u.b. niet deze stijl te veranderen. Of je het nou kan waarderen of niet...Origineel geplaatst door Arv
Ik ga met Almeros mee.. Dit is pure techno.
Geef het maar op Shivah, we worden oud. We hebben hier te maken met een jonge generatie breezah kids die eigenlijk niet weten wat techno is, laat staan waar het vandaan komt. Dit is helaas verre van pure techno, tenzij je niet beter weet en denkt dat gefilterde loops techno is. Het is altijd handig om te weten waar je het over hebt voordat je allerlei rare uitspraken doet.
En een hardcore track met alleen een BD die met 153bpm doorhakt zonder verder nix is zeer zeker geen koele track nee.
Laten we even ophouden met twisten over smaak, en niet gaan ouwe nelen over wat nu wel of niet techno is, de hokjesgeest mentaliteit hebben we wel gehad he?Origineel geplaatst door equate
Kan ik ergens een document downloaden waarin de regels voor "pure" techno staan?
Geef het maar op Shivah, we worden oud. We hebben hier te maken met een jonge generatie breezah kids die eigenlijk niet weten wat techno is, laat staan waar het vandaan komt. Dit is helaas verre van pure techno, tenzij je niet beter weet en denkt dat gefilterde loops techno is.
Vroegûh was alles betûh, die jeugd van tegenwoordig toch.
, een mp3'tje van BOO REKA gelinkt... iedereen die (zegt dat ie) naar techno luistert: download het!
, dus geen stereotypen als DE JEUGD VAN TEGENWOORDIG plz
)Origineel geplaatst door Arv
En ik wil ook niet in een hokje geplaatst worden a.u.b.
Dit is pure techno

Origineel geplaatst door eZCiD
Om maar even te bewijzen dat er nog steeds goede, harde, psychedelische, NIET 6 minuten lang geloopte TECHNO bestaat, heb ik hier, strikt voor educatieve doeleinden, een mp3'tje van BOO REKA gelinkt... iedereen die (zegt dat ie) naar techno luistert: download het!
(btw, ik ben officieel ook van breezahgeneratie, dus geen stereotypen als DE JEUGD VAN TEGENWOORDIG plz
)
http://mentalcookie.nl/booreka-control.mp3

)