HELP SNEL! akkoorden gezocht!

lennaerttol

Ingeburgerd
Hey, ik zoek de akkoorden van Crush 'em van Megadeth. Zou iemand die even kunnen uitzoeken voor mij?

alvast bedankt:halleluja:halleluja:halleluja

Effe snel...
Ga niet alle akkoorden opschrijven, hoor, want je hebt toch wel iets van een gehoor.

Het nummer staat in G mineur
Het terugschuiven naar F is belangrijk.
Verder doet de Bb en de C majeur mee.
Het is duidelijk een gitaar compositie langs de E-snaar.

En er erg moeilijk bij kijken, natuurlijk.

Wout

Zit toch wel weer te twijfelen...

:)

Wout

Ben in een zeer goede bui, als je net hoort dat je familie in Haïti ongedeerd is! Maar nog niet uit de problemen, al kan je daar wel aan werken :)

Wil je er ook een stuk taart bij?

Ligt er aan wat voor taart natuurlijk... en hoe SNEL, ook dat.

nee, openen in pianoroll en je ziet ze staan :)

zo moeilijk is dat toch niet... en dan zie je gelijk die 13 en de 9 in de bas die je niet snapte..
Ik geef toe dat ik behoorlijk moe ben...
Maar zit dat ding nou op Gm?

Wout

ik ken het hele nummer niet en heb hem niet geluisterd of uitgezocht :)

ik bedoelde die 13 en 9 gewoon in het algemeen.. ik vind het altijd wel handig om in zo'n midi file op te zoeken wat ik niet gelijk snap aan een nummer..

F#-A-F#-B-D-E-F#-A (refrein)

allemaal majeur

de bas aan het begin doet f-f-f-f-f-f-D#-F#

de rest zoek je zelf maar uit :)

het is trouwens helemaal niet goed voor mensen uit volendam om naar dit soort muziek te luisteren... schrik je de vis mee af :)

De gitaar stond niet helemaal goed, maar die scheiding hoorde ik nog wel, maar dat tweede deel werd wat meer herhaald, dus wat makkelijker te vinden.
En het moest snel, snel en snel... ;)

Wout

"is dat je nr's direct kan transponeren en zo kan beluisteren en uitprinten, mocht het niet jouw ideale toonhoogte zijn. "

+10 voor Sander als dit inderdaad goed werkt, ik zoek al heel lang zoiets! :halleluja:halleluja:halleluja

Back