Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wellicht kan @Grumble je helpen met een stroom loze usb kabel.
Je kunt namelijk zelf ook een kabel maken met losse componenten zodat je de 5v eruit haalt.
Bekijk bijlage 3861388Bekijk bijlage 3861389
Dat is een USB A male naar USB B female kabel,Bekijk bijlage 3861386
Kijk, deze gaat rechstreeks naar mijn Focusrite (hoe heet zo'n kabel?). Het uiteinde is gewoon een usb die je achter in je pc steekt.
Bij de Idefender zie je bvb niet zo'n kabel-input als hierboven. Dus ik denk dat we van vooraf aan kunnen beginnen.
Ik apprecieer al jullie hulp, dank jullie wel!
Gloomy.
Ik denk dat je te moeilijk denkt, de link die ik poste van de jitterbug is €39 en werkt geheid met de usb kabel die je nu al hebt vanuit focusrite.
Pc>jitterbug>usb kabel (3.0 naar usb b) >scarlett
Dat houd tevens in dat je niet een Scarled 3rd gen (usb c) hebt maar een 2rd gen (usb b).
Voor de zekerheid,

onder je usb aansluitingen lijkt het of ik wat in of outputs zie
Wie weet zit er een cheapo soundblaster of iets anders in zodat je toch even kunt testen met puur je systeem soundcard.

In dat geval kun je de USB isolator van je lijstje afhalen.Het is ook niet hetzelfde geluid wat die pc maakt. Bij mij hoor je gewoon een constante ruis (die niet van geluid verandert), ook niet tijdens het scrollen op YT. (niet meer)
Maar alle hulp blijft natuurlijk welkom.
Gloomy![]()
als de headphone out het wel goed doet van je scarlet zou je eens op zacht volume je headphone out kunnen splitten naar twee mono naar je speakers. kijken wat er dan gebeurt
Ching chang chawoeng whong wang snee wang pangStereo jack naar 2x mono jack kabel (ook wel een Y-kabel genoemd):
- Bijvoorbeeld: 1x TRS 6,3mm stereo man -> 2x TS 6,3mm mono man